• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Stassa

MajsanGG, jag lovade dig i februari att jag skulle skicka vidare till dig om jag blev gravid. Vet inte man fortfarande får skicka vidare, men om man får det är du fortfarande intresserad?

• Mobilis
    Stassa skrev 2013-08-21 10:58:34 följande:
    MajsanGG, jag lovade dig i februari att jag skulle skicka vidare till dig om jag blev gravid. Vet inte man fortfarande får skicka vidare, men om man får det är du fortfarande intresserad?
    Hej jätte grattis!!
    Om hon inte är intresserad, så är ja jätte intresserad av ett skicka vidare! :)

• gabbi81

Dag 18 och fortfarande inte max.. Konstigt!! :( Har inte haft så sen äl tidigare med monitorn..

• Evelina83a

Augusti ut skulle skicka vidare gälla till och sitter högspänt och väntar på mitt paket hoppas de kommer snart då ny period för mig börjar strax

Grattis till er alla som lyckats!!

• Trasslet

Halloj! Tänkte - jag blev ju gravid snabbt med monitorn och har stickor över som jag inte kommer använda innan utgångsdatum. Nån med monitor som ännu inte hunnit plussa och i behov av fler stickor? Skickar gärna så de kommer till användning. :)

• gabbi81

Yeah! Äntligen Max. Väldigt sent denna gången, först på dag 19. Inga tydliga tecken denna månad på att jag ska ha äl. Då kommer den tidigast som imorn lr på söndag.. Bim 6-7/9

• Stassa
    gabbi81 skrev 2013-08-23 09:13:23 följande:
    Yeah! Äntligen Max. Väldigt sent denna gången, först på dag 19. Inga tydliga tecken denna månad på att jag ska ha äl. Då kommer den tidigast som imorn lr på söndag.. Bim 6-7/9
    Hem och sexa med erSkrattande
  • gabbi81

[quote=70871342][quote-nick]Stassa skrev 2013-08-23 11:15:40 följande:[/quote-nick]

gabbi81 skrev 2013-08-23 09:13:23 följande:
    Hem och sexa med er[/quote Semestertider.. ;) Då får man helt plötsligt mycket mer tid till att myysa!! ;) Hela helgen blir det oxå. Sen är det bara o vänta o se..
Svar på tråden 30 utvalda 2013!