• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Stassa

Hej alla!

Lite smådött på vår tråd just nu. Har alla gett upp, eller är folk fortfarande på semester.

Jag är just nu på BIM-1 (ÄL+13), och är så nervös. Jag brukar alltid ha rosa flytningar dagen innan mens, men än så länge ingenting (jag t.o.m. torkar mig innan jag kissar, för att kolla pappret). Har inte bestämt mig för om jag ska ta ett test i morgon bitti (under förutsättning att mensen, eller de rosa flytningarna inte har kommit ännu), eller om jag ska vänt tils på torsdag. Jag  hatar att få upp "Ej gravid", då väntar jag heldre på mensen. Lite knäpt kanske. Jag måste dock test senst på torsdag, för vi ska ut med jobbet, och då kommer det garanterat serveras alkohol. Om jag inte är gravid då tänker jag dränka mina sorger i vin, men om jag är gravid vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Jag brukar aldrig vara den som tackar nej till ett glas eller två.   

• Pixlar

Jag skulle nog (försöka) vänta till torsdag, för att vara på den säkra sidan med att hcg:t borde vara på rätt nivå..

• gabbi81

Fortfarande semester.. :) Ja jag använder oxå bara 8-10st stickor per månad så jag har många kvar. Kommer oxå använda min monitor tills jag förhoppningsvis blir gravid.. Idag dag 16, bara "hög". Hade hoppats på max, har oftast det på dag 16, men inte nu inte. Hoppas på max imorn!!

• Stassa

Tack! Jag är så otroligt lycklig, så jag kan inte sluta le. De på mitt jobb, kommer att tro att jag är hög. Drömmer

När jag skulle berätta det för älsklingen som låg och sov, så sa jag: godmorgon älskling, vi är med barn. Det yrvakan svaret blev: hur vet du det? Suck, ibland blir man trött på det små liven. Sen efter en kvart när han hade vaknat ordentligt vill han se teststickan och till och med ta bild på den.

• gabbi81
    Stassa skrev 2013-08-21 10:07:32 följande:
    Är det någon som vet om det är försent med att "Skicka vidare"?

Grattis grattis! :) Det är inte försent.. Augusti ut.
Svar på tråden 30 utvalda 2013!