• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Demajbebis

Håller tummarna för oss gabbi!!! Jag känner mig så konstig. Så annorlunda mot alla andra månader jag inbillat mig att jag varit gravid! Men vågar inte tro! Vill inte och klarar inte av besvikelsen ännu en gång! Så jag avvaktar till bim i början på nästa vecka och håller alla tummar att inte mensen kommer! Kram

• gabbi81
    Demajbebis skrev 2013-09-24 22:59:28 följande:
    Håller tummarna för oss gabbi!!! Jag känner mig så konstig. Så annorlunda mot alla andra månader jag inbillat mig att jag varit gravid! Men vågar inte tro! Vill inte och klarar inte av besvikelsen ännu en gång! Så jag avvaktar till bim i början på nästa vecka och håller alla tummar att inte mensen kommer! Kram

Håller alla tummar o tår. Hoppas ni lyckas denna gången!!
  • Demajbebis

Idag har "m" börjat blinka . Men ingen mens än! Hur långe tycker ni jag ska låta den blinka innan jag testar? Har någon koll på hur många dagar "m" blinkat innan ni fått mens?? Kraaaam

• gabbi81
    Demajbebis skrev 2013-09-26 06:25:36 följande:
    Idag har "m" börjat blinka . Men ingen mens än! Hur långe tycker ni jag ska låta den blinka innan jag testar? Har någon koll på hur många dagar "m" blinkat innan ni fått mens?? Kraaaam

På min monitor så börjar "m" blinka ungefär 2-3 dgr innnan jag får min mens. Vet inte om det kan variera.  Den är helt baserad på hur dina tidigare cykler har sett ut. Du hade max på dag 17 denna månaden ? Då hade du din äl troligast dag 18, ev dag 19 . Jag skulle nog vänta iaf till dag 31 i cykeln, då har det gått 14 dgr. Men om man inte kan hålla sig så kan man ju testa några dagar tidigare.. Tungan ute Vilket dag är på idag i din cykel? LYCKA TILL!! Spännande !! Glad

Så här svarade Jessica på min fråga i tråden " Clearblue-Fråga Jessicca"
    gabbi81 skrev 2013-07-02 21:39:56 följande:

Hur räknar monitorn ut att "m" ska börja blinka? På min monitor så har den alltid börjat blinka på dag 28, då har jag fått min mens på dag 30-31 sen. Denna gången så har den inte börjat blinka än, och jag är idag på dag 29. Har det med att göra när man får "mycket hög" på monitorn?  

Tacksam för svar!  

Hej Hej

M-knappen börjar blinka när man närmar sig sin mens. Monitor ser på föregående månaders cykellängder när den räknar ut när den börjar blinka. Den har ingen annan funktion.

Kram
    Jessica
  • Demajbebis

Är på dag 29 idag på monitorn. Känner lite värk i magen men hoppas verkligen inte att någon mens kommer!!!:(

• gabbi81
    Demajbebis skrev 2013-09-26 09:13:06 följande:
    Är på dag 29 idag på monitorn. Känner lite värk i magen men hoppas verkligen inte att någon mens kommer!!!:(

Oh, hoppas det är ett litet frö som växer i dig.

Strongt gjort att inte testa än..
  • Demajbebis

Äh testade idag med clearblue digitalt.. Inte gravid, som vanligt. Men man kan väl fortfarande hoppas att jag testat för tidigt... Men med min vanliga tur är det väl inget o mensen lär dyka upp vilken dag som helst!!:/

Svar på tråden 30 utvalda 2013!