• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gabbi81
    egrandin skrev 2013-09-01 10:11:40 följande:
    Nu har vi nått första september och allting är officiellt slut. Jag vill bara tacka familjeliv för den här chansen trots att det inte gick vägen. 19 år men inte en säker kandidat. Dessutom vill jag tacka alla er som stöttat, hejat och brytt er. Utan er hade orken funnits kvar månad efter månad.

Jag hoppas att det snart blir min tur, och att alla ni andra som också försöker lyckas snart med. Kramar i mängder.
    Jag vill också tacka! Kommer att fortsätta med min kära monitor!! Hjärta Den har varit till såå stor hjälp. Försöker vara optimistisk och även denna månaden hoppas på att det växer ett litet frö i mig. Bim på fredag tror jag. Så chansen finns fortfarande att ha lyckats bli gravid inom testperioden....Glad Lycka till alla!!
  • kossann

Även jag vill tacka, för det första VEA som skickade vidare ett paket till mej då jag inte blev en av de 30 första utvalda! Mitt andra tack går till familjeliv och Clearblue!
    Imorgon går jag in i vecka 10! Bara 30 kvar :)

Ett stort lycka till till alla som fortsätter kämpa, och till oss som blivit gravida. 

• Demajbebis

Tack alla i gruppen, jag kommer fortsätta här, tycker det är lite terapi att få skriva av sig lite ibland mitt i detta elände! På fredag har jag bokat in en tid hos en kinesisk kvinna dom utför akupunktur. Läste på hennes sida att hon hjälpt många att få bebis bla genom att ägglossning kommit igång tack vare akupunktur. Jag är desperat så jag provar allt som går att prova i nuläget! Grattis ännu en gång till er alla lyckliga som plussat och väntar på ert lilla mirakel!!! Kan bara hoppas att jag är där snart också!

• 123456

Jag måste få ge alla i gruppen särskilt er som tyvärr inte har en bebis på väg ännu ett stort lycka till. Jag lider med er som kämpar. Har familjemedlemmar som försökt med allt inkl 7 ivf försök under mer än 5 års tid och som nu väljer att adoptera istället. Det är psykiskt påfrestande och vi andra för vilka det lyckas kan inte göra annat än att finnas där som stöd. Hjärta

• gabbi81
    123456 skrev 2013-09-05 11:49:51 följande:
    Jag måste få ge alla i gruppen särskilt er som tyvärr inte har en bebis på väg ännu ett stort lycka till. Jag lider med er som kämpar. Har familjemedlemmar som försökt med allt inkl 7 ivf försök under mer än 5 års tid och som nu väljer att adoptera istället. Det är psykiskt påfrestande och vi andra för vilka det lyckas kan inte göra annat än att finnas där som stöd. Hjärta

Gulliga du ... Tack! Hjärta
  • gabbi81

Bim idag.. Mens idag .. Gråter

Ställer om min monitor igen...

• VEA

Gabbi81: Näää, så tråkigt! Fortsätter självklart hålla tummarna för er!

• Demajbebis

Usch denna väntan. Var på min första akupunkturbehandling idag o d kändes bra! Fick lite hopp igen! Ska gå en gång i veckan i 3 månader. Spännande:) genom att känna på min puls konstaterade hon att utåt sett ser jag glad ut o som att ja har massa energi, men inuti känns d sim att energin vilar längst ner på havsbotten. Hmm konstigt all energi går ju åt denna bebisverkstad :/ men hoppas på att det ska hjälpa!

• VEA

Demajbebis: En kollega till mig hade försökt ett antal år, både själv och med IVF. Till slut provade de akupunktur och något hon drack tror jag som hon fick hos akupunktören. Hennes sista utväg! Idag har hon tvillingpojkar på drygt 1,5 år. Ville bara berätta för dig, så du håller hoppet uppe! Hon rekommenderar detta starkt!

Jag hoppas för er! Håller tummarna!

• Demajbebis

Jo jag har läst en massa om det att det hjälpt många och i nuläget har jag kommit till en punkt då jag gör varsomhelst och provar varsomhelst! Dock fick jag inget att dricka, men det kanske kommer senare i behandlingen! Ska dit igen på måndag. Det var en ganska lustig känsla måste jag säga o ligga där. Det kröp liksom i hela kroppen på något sätt o ja blev nästan rädd för hur avslappnad jag kände mig i kroppen har nog inte varit så avslappnad någonsin! Och det är ju inte det lättaste att slappna av när msn håller på med bebisverkstad för fullt! Därför tror jag verkligen på detta! Tror jag behöver få slappna av på rikigt o få min energi tillbaka! 350kr per behandling, går jag alla tre månader har jag räknat ut att det blir ca 4000kr. Men det är verkligen INGENTING om det hjälper mig! Och jag KOMMEr att gå på alla behandlingar, om jag inte blir gravid dvs, då avslutas behandling. Jag har fått en gnutta hopp tillbaka. Funkar inte detta så har jag verkligen inga mer idéer! Men tack för du delade med dig, känns kul att höra att det verkligen finns dom som lyckats tack vare akupunktur!

Svar på tråden 30 utvalda 2013!