• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • egrandin

Hej på er!! Hur går det för alla? Jag ligger på BIM+2, med illamående och kraftiga humörsvängningar. Vågar dock inte testa än :(

• VEA

Egrandin: Heja dig! Hoppas och håller tummarna. Stor kram

• Towe

Hoppas hoppas!! Håller tummarna hårt för er skull!!

• kossann

Hoppas att det går vägen för er denna månaden egradin! Själv har jag BIM på söndag. Testade idag... så blankt det kan bli... Vet att det är tidigt, men nu kan jag slappna av och så tar jag nya tag till nästa månad...

• egrandin
    VEA skrev 2013-12-03 20:50:32 följande:
    Egrandin: Heja dig! Hoppas och håller tummarna. Stor kram
    Towe skrev 2013-12-03 23:59:07 följande:
    Hoppas hoppas!! Håller tummarna hårt för er skull!!
    kossann skrev 2013-12-04 07:56:41 följande:
    Hoppas att det går vägen för er denna månaden egradin! Själv har jag BIM på söndag. Testade idag... så blankt det kan bli... Vet att det är tidigt, men nu kan jag slappna av och så tar jag nya tag till nästa månad...
    Tack för stödet, fina ni. Tyvärr dök helvetet upp igår kväll. Bröt ihop totalt. Sambon ska köpa hem ett spermatest från apoteket och sen ska vi testa med clearblues fertilitetsglidmedel. Var så tvärsäker på att vi lyckats denna gång :/

Hoppas den inte dyker upp kossann! Jag håller mina tummar!

Kram till er alla.

• Towe

Gud vad tråkigt för er! Hoppas att det ni ska försöka med nu gör så att ni får det största +!! Ta hand om er!! ❤️

• egrandin
    Towe skrev 2013-12-05 20:26:55 följande:

Gud vad tråkigt för er! Hoppas att det ni ska försöka med nu gör så att ni får det största +!! Ta hand om er!! ??

Tack så mycket för stödet, det ger lite mer kämparglöd! Ta hand om er också!! Många kramar
  • kossann

Vad tråkigt egradin! Vi får fortsätta att kämpa på, och hoppas att det är vår tur nästa år!

• egrandin
    kossann skrev 2013-12-06 06:29:11 följande:

Vad tråkigt egradin! Vi får fortsätta att kämpa på, och hoppas att det är vår tur nästa år!

Ja jag tänker så också. 2014 blir vårt år! :) kram
Svar på tråden 30 utvalda 2013!