• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gabbi81
    Evelina83a skrev 2013-08-23 12:41:47 följande:
    Trasslet- Jag tar hemskt gärna dom om du vill bli av med de

Jag tar oxå gärna några stickor om du har många. Har ju använt nu i 7 månader.. Men Evelina83, kommer du inte få stickor för 6månader? Dom stickorna som vi fick i feb går ut 1403. Så,länge har du ju stickor då.. En tanke bara..
  • gabbi81
    Trasslet skrev 2013-08-22 19:12:03 följande:
    Halloj! Tänkte - jag blev ju gravid snabbt med monitorn och har stickor över som jag inte kommer använda innan utgångsdatum. Nån med monitor som ännu inte hunnit plussa och i behov av fler stickor? Skickar gärna så de kommer till användning. :)

Trasslet! Gulligt av dig!! Går dom ut 1403?
  • Evelina83a
    gabbi81 skrev 2013-08-23 14:49:04 följande:

Jag tar oxå gärna några stickor om du har många. Har ju använt nu i 7 månader.. Men Evelina83, kommer du inte få stickor för 6månader? Dom stickorna som vi fick i feb går ut 1403. Så,länge har du ju stickor då.. En tanke bara..
    Jaha jag kanske har fattat det fel. Trodde det var bara själva monitorn jag kommer få :) Har inte fått så mycket information eller paketet än så. Självklart ska du ha dom Stort lycka till!!
  • gabbi81
    Evelina83a skrev 2013-08-23 15:12:00 följande:
    Jaha jag kanske har fattat det fel. Trodde det var bara själva monitorn jag kommer få :) Har inte fått så mycket information eller paketet än så. Självklart ska du ha dom Stort lycka till!!

Får se vad paketet innehåller.. :) Använder inte 20 per månad men det börjar ju ta på dom.. Har så jag klarar mig nu oxå men ifall jag inte blir gravid så är det ju alltid bra att ha.. Finns säkert någon som det har tagit slut för, kanske?
  • kossann

När jag fick mitt skicka vidarepaket så var där stickor för 4 månader, 4 gravtester och ett paket med vanliga ägglossningstester.

• Demajbebis

Mina e snart slut det går åt omkring 20 per månad:( har ju så långt mellan mens . Så jag tar gärna emot. Om inte nån annan har större behov...

• gabbi81
    kossann skrev 2013-08-23 15:34:07 följande:
    När jag fick mitt skicka vidarepaket så var där stickor för 4 månader, 4 gravtester och ett paket med vanliga ägglossningstester.

Konstigt.. Trodde ett skicka vidare paket innehöll exakt det vi fick i feb. konstigt att det ska skilja?!?
  • gabbi81
    Demajbebis skrev 2013-08-23 16:43:19 följande:
    Mina e snart slut det går åt omkring 20 per månad:( har ju så långt mellan mens . Så jag tar gärna emot. Om inte nån annan har större behov...

Det låter som om du behöver do mest. Dina tar ju slut snart..
  • kossann

Jag tänkte att det hade ju gått en tid in på perioden, att jag fick så det räckte tills tiden för gruppen gick ut. Smm tur väl var så på 4e försöket så tog det sej här, så jag fick så mycket som jag behövde :)

• Trasslet

Ja, precis. De går ut 1403. Är på landet nu i helgen, men kan skicka till veckan. :)
    Pm:ar dig, demajbebis!

Svar på tråden 30 utvalda 2013!