• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gabbi81
    Demajbebis skrev 2013-09-26 17:25:46 följande:
    Äh testade idag med clearblue digitalt.. Inte gravid, som vanligt. Men man kan väl fortfarande hoppas att jag testat för tidigt... Men med min vanliga tur är det väl inget o mensen lär dyka upp vilken dag som helst!!:/

Åh, hoppas bara att det är för tidigt..
  • Demajbebis

Dag 30 o ingen mens ännu. Så än är ju hoppet inte helt ute!!! Jag hoppas och ber att den inte dyker upp dom närmsta dagarna!!!

• gabbi81
    Demajbebis skrev 2013-09-27 18:17:05 följande:
    Dag 30 o ingen mens ännu. Så än är ju hoppet inte helt ute!!! Jag hoppas och ber att den inte dyker upp dom närmsta dagarna!!!

Demajbebis hur går det för dig? Dag 31, det borde vara Bim idag va? Åh, jag hoppas verkligen att det går vägen denna gången .. Glad

• Demajbebis

Ingen mens än men inget plus heller idag:( kan ju hoppas på att jag är gravid men att d ej visar än!!:/

• Demajbebis

Tycker att jag kissar mycket, vaknade runt 5 o fick gå på toa för jag va jättekissnödig, sen vid 7,7.30 minst lika kissnödig igen. Sen kissade jag vid 10 o testade men inget plus o nu e jag jättekissig igen. Men borde det inte visa plus nu om jag är gravid?? Eller d e olika?

• Towe

jag säger det en gång till. Jag fick inte mens men var inte gravid iallafall. Men jag blev alltså gravid utan att mensen kom. Så om det skulle visa ej gravid mer, ge inte upp hoppet. Ni vill det så mycket så snart ska ni fan få det också.

• egrandin

Hoppas det går bra för er alla! Jag sitter på en balkong i Turkiet för tillfället. Skadade benet i en vattenskoterolycka tidigare idag och kan därför knappt gå.. Blir inget mys på minst en vecka är jag rädd. Har dock ingen aning om när varken ÄL eller BIM är/var.

Ville bara kika in och se hur det går för er alla! Önskar er all lycka :)

• Demajbebis

Dag 32, ingen mens ännu. Kommer avvakta till slutet på nästa vecka med att testa om mens ej dykt upp! Nu göra vid mig för att gå på systersonens dop o vara gudmor! Hoppas hoppas att jag oxå har mitt eget lilla knyte snart!

• Demajbebis

O där kom menshelvetet.... Fan fan fan:( akupunktören har sagt till mig att jag ska försöka att inte bli deprimerad när mens kommer för då faller all energi till botten. Men svårt o va positiv!!!:(:(:( ja vill ju det här så gärna!!!!

• Demajbebis

Hemma från jobb idag har sån fruktansvärd mensvärk och sjukt mycket mens. Men d e ja van vid antagligen för ja inte har ägglossning så ofta o dom gånger ja inte har ägglossning har jag fått väldigt lite mens o inga smärtor. Men dom gånger ja har ägglossning o Sen får mens är ju katastrof! :(

Svar på tråden 30 utvalda 2013!