• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Demajbebis

Köpte 2-pack clearblue idag o tog det ena, inget plus:( sparar den andra nu får jag fan hålla fingrarna i styr o inte testa på ett tag!!!

• Demajbebis

O där kom nog menshelvetet :/ tror jag. Haft fruktansvärt ont i tjejmagen idag o nu kom det bruna flytningar på pappret:(

• Towe

Fy vad tråkigt för dig/er! Jag lider och tänker på er! Hoppas verkligen att ni lyckas nästa gång(om det är så att mensen kommer nu)! Ni verkar ju iallafall vara något på spåret och det är ju toppen!! Största kramarna till dig! ❤️

• Demajbebis

Japp mensen var det helt klart! Så nu ska jag boka tid för ultraljud dag 12-14 för o kolla om ja fårnågon ägglossning med hjälp av pergotime.. Tack det var gulligt av dig, kram till dig me!

• Demajbebis

Måndag 27 jan (dag 13 i cykeln) har jag nu bokat in ultraljud för o kolla om det blir någon ägglossning med hjälp av Pergotime/Metformin.. Ska göra det i Växjö på Linneanottagningen. Curakliniken (där vi varit för utredning) har ett samarbete med dom så jag slipper köra till Malmö, närmare till Växjö. Frågade vad det kommer kosta, eftersom vi inte går via landstinget utan privat så kostar ultraljudet 1000kr. Men det är det ju absolut värt om det ger resultat! Är nervös, tänk om det skulle visa att d inte är någon ägglossning:/ men nu ska jag inte tänka så!

• Demajbebis

Igår var jag på ultraljud o hade en perfekt äggblåsa på 17 mm o en på 12 mm så min läkare ville ja skulle vänta till idag o ta en ovitrelle spruta så ägget släpper o då e d större chans att båda släpper för den på 12 mm kanske hunnit växa lite till tills idag. Så nu har jag tagit sprutan o här ska jobbad i helgen haha:) håller alla tummar!!

• VEA

Demajbebis: ååååh så spännande, kul med det lyckade ultraljudet.

• Demajbebis

Nu tar denna väntan död på mig igen? Bim på måndag. Tog ett gravtest igår kunde inte hålla mig fick ett väldigt svagt streck på test från billiga tester. Lägger in bild i galleriet!

Svar på tråden 30 utvalda 2013!