• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • VEA

Demajbebis: Åh så spännande. Uppdatera oss! Tror absolut på akupunkturen :). Håller tummarna och tårna. Wiii...

Egrandin: Hoppas vila från stressen gör susen! Förstår att det är delade känslor för din väninna, helt förståeligt. Jag tror din väninna kommer att förstå. En stor kram till er! Kanske akupunktur vore något för er också?

• Demajbebis

Hej! Hade som jag skrev innan Max på monitorn i helgen, då myste vi lite extra. Nu har jag molande värk i magen sedan 2 dar tillbaka. Vet inte om det kan betyda något men jag hoppas verkligen att det tar sig denna gång!!

• Spirello
    Demajbebis skrev 2013-09-19 10:31:20 följande:
    Hej! Hade som jag skrev innan Max på monitorn i helgen, då myste vi lite extra. Nu har jag molande värk i magen sedan 2 dar tillbaka. Vet inte om det kan betyda något men jag hoppas verkligen att det tar sig denna gång!!
    Håller tummarna för dig!
  • Wishbebis

Vet inte riktigt om jag får skriva i detta forum men jag gör ett försök.

Jag slutade med p-piller 2010 men vi började inte att försöka för ens 2011,
    så vi har alltså försökt att bli gravida i 2år utan resultat.

• Demajbebis

Har jätteömma bröst och har haft molande värk till och från i tjejmagen sedan ägglossning! Bim bör vara nästa helg, möjligtvis måndag! Hur ska jag orka vänta tills dess?! :/ hoppas o håller tummar att det inte bara är tidiga mens-på-väg-symptom!!!

• Pixlar
    Demajbebis skrev 2013-09-22 09:15:11 följande:

Har jätteömma bröst och har haft molande värk till och från i tjejmagen sedan ägglossning! Bim bör vara nästa helg, möjligtvis måndag! Hur ska jag orka vänta tills dess?! :/ hoppas o håller tummar att det inte bara är tidiga mens-på-väg-symptom!!!

Spännande! :D
  • Towe
    Demajbebis skrev 2013-09-22 09:15:11 följande:

Tänkte bara säga att när jag plussade så testade jag tydligen bara åtta dagar efter ägglossning! Så om man inte kan hålla sig dom mig själv så är det helt okej! Håller timmarna!!! Kram
  • Demajbebis

Towe- tack för ditt svar! Men tror jag avvaktar lite till är så rädd för att bli besviken igen! Men har du nåt exempel på några symptom du fick direkt efter ägglossning?? Kram

• Towe
    Demajbebis skrev 2013-09-22 22:48:39 följande:
    Towe- tack för ditt svar! Men tror jag avvaktar lite till är så rädd för att bli besviken igen! Men har du nåt exempel på några symptom du fick direkt efter ägglossning?? Kram

Ja alltså jag fick skit ont i brösten!(aldrig varit med om något liknande) och jag blev känslig väldigt fort och det brukar jag inte vara! Men jag trodde verkligen inte att jag var gravid men jooo. Det kommer att komma för er med, bara det att du har fått ägglossning är ju faktiskt nu helt fantastiskt! Så får man försöka tänka! Även om det är lätt för mig att säga, men kroppen är ju verkligen ett monster ibland! Kram
  • gabbi81

Sista chansen för oss med monitorn, sedan går vi över till IVF. Igår på dag 17 fick jag max. Tuta och kör en sista gång! Önska mig lycka till! =)  

Svar på tråden 30 utvalda 2013!