• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Pixlar

Demajbebis: Faan vad tråkigt rent ut sagt! Styrkekramar till dig och bättre lycka nästa månad!

• gabbi81

Inatt kom min mens. Konstigt att man alltid hoppas , och tror att denna månaden så kommer vi att lyckas.. Men inte!! Gråter BIM igår, trodde jag. Haft känningar i tjejmagen flera gånger i helgen, så mycket att jag trott att nu kommer mensen.. Men trodde kanske tillslut att det kunde vara något annat underbart och litet som skapade det onda, men icke sa nicke..Tänkte att jag skulle ta ett gravtest som i morses men när jag satt där med det i handen så kände jag smärtan och att min mens kom.. Så hann aldrig ta testet. Nu lämnar jag denna tråden , går över till IVF. Tack för allt stöd och hjälp under dessa månader. Lycka till alla. Kommer tyvärr inte att använda mig av monitorn i fortsättningen då jag tror att alla hormoner kommer göra att monitorn kommer att gå bananas...

• Pixlar
    gabbi81 skrev 2013-10-07 10:50:19 följande:

Inatt kom min mens. Konstigt att man alltid hoppas , och tror att denna månaden så kommer vi att lyckas.. Men inte!! Gråter BIM igår, trodde jag. Haft känningar i tjejmagen flera gånger i helgen, så mycket att jag trott att nu kommer mensen.. Men trodde kanske tillslut att det kunde vara något annat underbart och litet som skapade det onda, men icke sa nicke..Tänkte att jag skulle ta ett gravtest som i morses men när jag satt där med det i handen så kände jag smärtan och att min mens kom.. Så hann aldrig ta testet. Nu lämnar jag denna tråden , går över till IVF. Tack för allt stöd och hjälp under dessa månader. Lycka till alla. Kommer tyvärr inte att använda mig av monitorn i fortsättningen då jag tror att alla hormoner kommer göra att monitorn kommer att gå bananas...

Usch vad tråkigt Gabbi81 Rynkar på näsan  Jag kommer att fortsätta hoppas för dig och håller tummarna för att IVF:en ger resultat. Tack för den här tiden, många styrkekramar till dig! Hjärta
    Dotter född juli 2011 <3 BF i mars 2014 <3
  • Towe

stort lycka tilöl i fortsättningegn till dig! >Jag hoppas verkligen för er. :)

• VEA

Gabbi: Så tråkigt att det inte gick vägen, hoppas på IVF fungerar för er! Uppdatera oss gärna i framtiden hur IVF går men känn ingen press! Stort lycka till till er! Stor kram!

• Demajbebis

Usch gabbi:( vet hur det är. Var likadant för mig. Är så varje månad. Varje månad känns mer "speciellt" o man inbillar sig att det tagit sig.. O som du säger man får ont men tänker d kanske e nåt annat o inte mens, men så kommer den satans förbannande mensen. O alla säger man ska inte bli deppig av att mensen kommer utan fortsätta hoppas o kämpa. Men hur länge ska man orka kämpa innan ett mirakel sker?:( hopplöst det här. Säger det igen- de som aldrig fått kämpa för ett barn kan omöjligt veta känslan!!!:(

• kossann

Hej på er!

Hur går det för er?
    Jag lyckades i somras bli gravid på de sista stickorna jag fick med i mitt skicka-vidare-paket som jag fick.
    I början av oktober i vecka 13+5 visade det sej vara en MA. 

Så i söndags kom första mensen efter skrapningen jag gjorde. Så då gick jag med en gång in och beställde 20 nya stickor till monitorn. Jag har två kurer kvar av Pergotimen jag fick utskrivet i maj, så de ska vi försöka boosta med.

• Towe

Fy vad tråkigt för er! Det är starkt av er att ta nya tag, verkligen!! Hos mig rullar det på och jag är i vecka 28 nu! Mår dock skit hela tiden men det är det ju lätt värt! Bebis mår bra och sparkar och har sig och vi ska få en liten flicka i början av februari! ❤️

• Trasslet

Kikar in för att se hur det går för er. Beklagar att det ska vara så förbannat svårt ibland. :/
    Är själv i v 33 och har bf 2/1. Det närmar sig. :)
    All lycka till er och jag hoppas hoppas hoppas att det tar sig snart!

Svar på tråden 30 utvalda 2013!