• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Jeeeenny

Hoppas förresten att era plus smittar av sig åxå
    Bara jag får ordning på blödningarna efter vårt ma så hoppas jag på att åxå få plussa inom en snar framtid Solig

• Pau
    Jeeeenny skrev 2013-02-20 11:38:43 följande:
    Åh vad roligt!!!! *G*R*A*T*T*I*S*!!!!!!

Tack snälla
  • Pau
    Demajbebis skrev 2013-02-20 12:00:10 följande:
    Grattiiiis!! Är det första barnet?? Kan inte ens föreställa mig känslan !!! Hoppas på plus för oss alla snart!! Kraaaam

Tack ja, det är först barnet. Känslan är obeskrivlig. Hoppas det plusar för er oxå snart! :)
  • Pau
    Stassa skrev 2013-02-20 12:02:06 följande:
    GRATTIS!!!

Nu vill jag också testa. Har BIM i morgon (tror jag), men har lovat mid själv att inte testa förens på fredag morgon om inte mensen har kommit då.

Tack hade oxå lovat mig men kunde inte hålla mig längre. Håller tummarna för er
  • Pau
    kossann skrev 2013-02-20 12:15:20 följande:
    Åh, vad härligt! Stooooort Grattis!!!

Tack
  • grodis
    Pau skrev 2013-02-20 11:16:32 följande:
    Jag förstår inte, jag fattar inte att det e sant. Har beräknad mens på lördag men känt mig annorlunda som jag skrivit tidigare och tog ett test idag, eller tre...alla visade klart och tydligt GRAVID. Äntligen, känslan går inte att beskriva. Jag är så lycklig, chockad, förvånad...ja allt på en gång.
    Vilken underbar lycka! Solig
    Stort GRATTIS! Gravid Skrattande
  • Pau
    Med kärlek skrev 2013-02-20 12:56:13 följande:
    Pau hur länge har ni försökt? Grattis igen

I fyra månader. Ni då?
  • Pau
    grodis skrev 2013-02-20 14:01:14 följande:
    Vilken underbar lycka!

Stort GRATTIS!

Tack så mkt
Svar på tråden 30 utvalda 2013!