• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • MajsanGG
    Stassa skrev 2013-02-21 12:51:12 följande:
    Lycka till!

Pixlar skrev 2013-02-21 12:57:41 följande:
    Lycka till!
    Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012

Tack tjejer! Det gick jättebra, jag är så otroligt nöjd med min läkare! Äl hade nämligen precis varit o hon konstaterade att allt ser perfekt ut. Nu blir det återbesök tillsammans o förhoppningsvis får vi ett svar redan då! Jag är så nervös! O lycklig! Det känns som om drömmen kan bli verklighet! ^^
  • Jeeeenny
    MajsanGG skrev 2013-02-21 14:20:14 följande:

Tack tjejer! Det gick jättebra, jag är så otroligt nöjd med min läkare! Äl hade nämligen precis varit o hon konstaterade att allt ser perfekt ut. Nu blir det återbesök tillsammans o förhoppningsvis får vi ett svar redan då! Jag är så nervös! O lycklig! Det känns som om drömmen kan bli verklighet! ^^
    Vad spännande! Håller en tumme Solig
  • Pixlar

Åh, vad spännande! Håller alla tummar och tår! Skrattande
    Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • Stassa

Vad skön att du hade en bra läkare och att allt verkas ser perfekt ut.
    Min mens har fortfarande inte kommit igång. Så jag fortsätter hoppas. Om den inte har dykt upp i morgon bitti, så blir det till att kissa på en sticka.
  • gosis

Grodis:
    Först med billiga tester sen Cb mot slutet. Hade testat med bara billiga dem 3 månaderna innan denna och bara på morgonen och det gav utslag.
    Nu körde jag morgon först oh nu mot slutet både morgon och kväll, men inget än.

• 123456
    kossann skrev 2013-02-20 18:05:17 följande:
    Hur går det där till med "skicka-vidare"? Får ni VIP:are en lista och välja på, eller är det upp till att välja bland vem som helst i gruppen?  

Jag har faktiskt fortfarande inte fått svar från clearblue, väntar besked.
  • grodis
    gosis skrev 2013-02-21 18:37:48 följande:
    Grodis:
    Först med billiga tester sen Cb mot slutet. Hade testat med bara billiga dem 3 månaderna innan denna och bara på morgonen och det gav utslag.
    Nu körde jag morgon först oh nu mot slutet både morgon och kväll, men inget än.
    Men om det blir starkare och starkare sträck för var dag så kommer äl säkert snart.
    Ibland kan äl uteslutas nån gång per år men det är normalt.
    Jag var med om det förrförra månaden.
    Blev först förtvivlad men tänkte positivt och månaden efter kom äl igen :)
    Hoppas i vilket fall som helst att du får äl snart! :)
  • gosis
    grodis skrev 2013-02-21 20:14:46 följande:
    Men om det blir starkare och starkare sträck för var dag så kommer äl säkert snart.
    Ibland kan äl uteslutas nån gång per år men det är normalt.
    Jag var med om det förrförra månaden.
    Blev först förtvivlad men tänkte positivt och månaden efter kom äl igen :)
    Hoppas i vilket fall som helst att du får äl snart! :)
    ja, jo visst kan den hoppa över, är ju bara en själv som ser verkligen fram emot att den kommer, speciellt nu då vi äntligen verkligen börjat försöker aktivt, men, men är ju bara och vänta och se. 
    Men om äl inte kommer, då får man ingen mens heller då va?
    Har aldrig hänt i hela mitt liv att min mens uteblivit, blir första gången isåfall.
    Jag hade som äl känningar bara 2-3 dagar i slutet av min förra mens och tyckte det va konstigt att jag hade mensvärk då, när mensen näst intill va slut. Men man kan väl inte ha äl så snabbt efter mens, eller?
    Har lite ont i magen från och till, kanske är på G, hoppas :)
    Fick jätteont i ryggen och rumpan typ i tisdags och började må sjuuutk illa runt kl.11.00 tiden och mådde sjuuuukt illa resten av dagen och kvällen och halva dagen igår, men nu är allt borta.
    Trodde jag skulle få magsjuka, men icke.
    Fick en tanke att det kanske kunde vara ett ägg som blev befruktat, men näää.
    Dels så kan man inte känna det, och sen måste ägget fästa ordentligt innan man ens kan bli illamående, och nej, inget skulle stämma, varken men äl eller vårt sexande. Så tanken försvann ganska så snabbt, skulle vara ett mirakel om jag skulle bli gravid denna månad :) 
  • MajsanGG
    Stassa skrev 2013-02-21 15:39:00 följande:
    Vad skön att du hade en bra läkare och att allt verkas ser perfekt ut. Min mens har fortfarande inte kommit igång. Så jag fortsätter hoppas. Om den inte har dykt upp i morgon bitti, så blir det till att kissa på en sticka.

Vad spännande! Jag tror det blir plus för dig imorgon! Yippeeeee!
  • gosis
    Stassa skrev 2013-02-21 15:39:00 följande:
    Vad skön att du hade en bra läkare och att allt verkas ser perfekt ut.
    Min mens har fortfarande inte kommit igång. Så jag fortsätter hoppas. Om den inte har dykt upp i morgon bitti, så blir det till att kissa på en sticka.
    spännande, ja, jag hoppas med på ett pluss för dig imorn :)
Svar på tråden 30 utvalda 2013!