• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Pau
    Sofia 383 skrev 2013-02-20 17:29:45 följande:
    Pau: grattis till plusset :)

Tack snälla!
  • Pau
    Sofia 383 skrev 2013-02-20 17:29:45 följande:
    Pau: grattis till plusset :)

Tack snälla!
  • Pau
    gabbi81 skrev 2013-02-20 17:51:17 följande:
    Grattis va skoj!!!

Hoppas du får skicka vidare ditt paket till någon som behöver det ... 

Taack

Jag hoppas att jag får det. Skrev till Jessica och frågade så får se.vill verkligen att någon som behöver ska få paketet!
  • Pau
    gosis skrev 2013-02-20 21:07:38 följande:
    Pau: 

Ett STORT grattis till dig!!! Fy vad roligt, GRATTIIIIIS!!!! :)) 

Taack känns jätteroligt och spännande! Hur går det själv?
  • MajsanGG
    Pau skrev 2013-02-20 23:06:24 följande:
    Ja, det gick fort...väldigt fort. Därför min förvåning att bli utvald oxå som jag skrivit tidigare. Måste vara fruktansvärt jobbigt för er, skönt att en lösning är på väg. Håller alla tummar och tät jag har! Lycka till!

Tack Paulina! Ja, det kommer bli bra! :) Imorgon är det sista provet, sen vänta svar. Grattis än en gång! Kram!
  • trippelm

Jag är nu inne på dag 19 med monitorn och jag har inte haft ägglossning än. Jag brukar ha ägglossning dag 18, men jag antar att det kan variera någon dag?! Den har visat "hög" sen dag 10... Jag väntar så!!

• trippelm

Och grattis Pau!! Fy vad skoj :) Nu blev jag avis, men det ökar mitt eget hopp att du plussat!! :)

• Pau
    MajsanGG skrev 2013-02-20 23:55:02 följande:
    Tack Paulina! Ja, det kommer bli bra! :) Imorgon är det sista provet, sen vänta svar. Grattis än en gång! Kram!

Tack igen lycka till med provtagningen och hoppas på positivt svar! kramar
  • Pau
    trippelm skrev 2013-02-21 06:05:48 följande:
    Och grattis Pau!! Fy vad skoj :) Nu blev jag avis, men det ökar mitt eget hopp att du plussat!! :)

Tack härligt att ditt eget hopp ökar, kommer plusa snart det tror jag det försökt länge?
  • grodis
    gosis skrev 2013-02-20 21:02:03 följande:
    tack, ja, jag tänkte fortsätta göra test så länge testen räcker och hoppas på en stegring snart. 
    Mannen sa att han kommer att bli hemma hela veckan ut, trodde han mådde lite bättre idag på morgonen, men icke, helt sängliggandes. Hoppas att han blir frisk snart så vi inte missar äl, eller att jag får äl ikväll typ. Så den " sattsen" som kom i söndags kanske kan befrukta mitt ägg :)
    Men testade idag på morgonen igen, och ingen äl, men strecken börjar ju bli starkare och starkare.  
    Vad använder du för tester?
    Är det CB?
    Jag använde billiga tester förut och testade på morgonen, mitt på dagen och på kvällen.
    Jag fick alltid positivt vid lunch och aldrig på morgonen som jag får med CB.
    Om du kör billiga tester så är mitt tips att du testar tre gånger om dagen tills du lär känna hur din kropp fungerar tillsammans med testet :)
Svar på tråden 30 utvalda 2013!