• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gabbi81

Spännande, nu är min höjning , max ferilitet slut för denna månaden.
    Hade max ferilitet på monitorn dag 16 & dag 17 i min cykel

Har visst haft sekret i flera dagar och har det fortfarande idag fast att min max höjning är slut , är nu inne på dag 18.

Känns som om jag skulle kunna ha äl idag eftersom jag fortfarande har sekret eller om den kommer snart... 

Allt detta hur/om man känner av sin äl,  höjning eller inte höjning är en hel vetenskap....

Svårt!! Obestämd  Nu är det bara att vänta och hoppas.....

• Pau
    MajsanGG skrev 2013-02-21 09:46:57 följande:
    Ägglösningsultraljud idag! Sista prov i utredningen, snart får vi ett svar! Hoppas hoppas hoppas!!!!! 

Hoppas ni fick ett positivt resultat! <3
  • Demajbebis

Hej alla. Fortfarande har monitorn inte kommit. Men å andra sidan har ju inte mensen kommit än heller, skulle haft i tisdags/onsdags. Vågar inte hoppas på något , blir ju lika besviken varje månad! Mensen dyker säkert upp när som! I måndags hade jag en liten blödning, väldigt lite. Sen har det inte kommit något blod eller bruna flytningar överhuvudtaget. Någon som haft så? Vad kan d vara?? Kommer iaf inte ta gravtest förrän typ slutet på nästa v. Om mensen inte dyker upp dvs. Vågar inte riskera att bli besviken ännu en gång!!! Kram på Er

• Pau
    Frajda 80 skrev 2013-02-21 13:35:16 följande:
    Pau: Stort grattis, hoppas allt går vägen!

Otroligt roligt att läsa när någon plussar även om man själv försökt länge, några dagars frånvaro och ett plus i gruppen.

Jag är med nyfiken på hur "skicka vidare" går till!

Tack

Är oxå nyfiken på hur det fungerar, någon som vet?
  • gosis
    gabbi81 skrev 2013-02-21 21:14:44 följande:
    Spännande, nu är min höjning , max ferilitet slut för denna månaden.
    Hade max ferilitet på monitorn dag 16 & dag 17 i min cykel

Har visst haft sekret i flera dagar och har det fortfarande idag fast att min max höjning är slut , är nu inne på dag 18.

Känns som om jag skulle kunna ha äl idag eftersom jag fortfarande har sekret eller om den kommer snart... 

Allt detta hur/om man känner av sin äl,  höjning eller inte höjning är en hel vetenskap....

Svårt!! Obestämd  Nu är det bara att vänta och hoppas.....
    jaa, håller verkligen med dig, svårt med allt detta. 
    Hoppas att det har tagit sig för er denna månad, eller har ni försökt eller har du bara testat och se när din äl har varit?

• gosis

Själv så vill jag verkligen att min äl ska dyka upp. Har bara 2 stickor kvar av cb digitala äl test, och hade tänkt och ta en ikväll, eller senare tp. Man ska ju helst ha hållt sig i 4 tim.
    Beställde just ett nytt paket från cb egna sida, använde rabatten man fick av dem på familjeliv när man hade sökt till denna testgrupp. Hoppas att dem hinner komma imorn typ, men kommer säkert inte komma förrens måndag.
    Börjar ju känna att det värker lite i magen som det brukar göra inför äl, men nja, vet inte, kanske bara inbillar mig för att jag så gärna vill det??? :)

• gabbi81
    gosis skrev 2013-02-21 21:44:17 följande:
    jaa, håller verkligen med dig, svårt med allt detta. 
    Hoppas att det har tagit sig för er denna månad, eller har ni försökt eller har du bara testat och se när din äl har varit?

Jag hade tur att komma igång med monitorn direkt. 

Vi har försökt träffa dom mest fertila dagarna. Får se om vi lyckats.

Har förhoppningsvis någon dag till på oss... Flört 

Känns som man har gjort vad man kan även denna månaden...

Hur går det för er då?
  • Sofia 383

Demajbebis: håller tummarna för dig :) hoppas verkligen att det tar sig för er:). Det är ni värda :)

Alla är värda ett plus :)
    Jag håller tummarna för er alla som kämpar och har kämpat till pluset:)

• Pau
    MajsanGG skrev 2013-02-21 21:01:58 följande:
    Vad spännande! Jag tror det blir plus för dig imorgon! Yippeeeee!

Hoppas hoppas! :)
Svar på tråden 30 utvalda 2013!