• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • MajsanGG
    Pau skrev 2013-02-21 07:57:56 följande:

Tack igen lycka till med provtagningen och hoppas på positivt svar! kramar
    Hjärta

Ägglösningsultraljud idag! Sista prov i utredningen, snart får vi ett svar! Hoppas hoppas hoppas!!!!! 
  • grodis
    MajsanGG skrev 2013-02-21 09:46:57 följande:
    Hjärta

Ägglösningsultraljud idag! Sista prov i utredningen, snart får vi ett svar! Hoppas hoppas hoppas!!!!! 
    Lycka till idag!
    Hoppas att det går bra Solig
  • Stassa

Jag hade bruna flytningar igår kväll, och tog för givet att nu är mensen här. Så då "dog" hoppet och jag förberedde mig på att börja använda monitorn efter helgen (är bortrest i helgen). Men sen har det inte kommit någonting mer efter det. Så nu har hoppet plötsligt "återuppstått". Jag springer dock på toaletten en gång i halvtimmen för att kolla om mensen har kommit eller inte. Mina arbetskompisar måste tro att jag har fått urinvägsinfektion eller något.

• MajsanGG
    grodis skrev 2013-02-21 10:30:08 följande:
    Lycka till idag! Hoppas att det går bra

Tack! Är i väntrummet nu... lite skakig idag, fattar inte! Så nervöst...
  • MajsanGG
    Stassa skrev 2013-02-21 11:58:53 följande:
    Jag hade bruna flytningar igår kväll, och tog för givet att nu är mensen här. Så då "dog" hoppet och jag förberedde mig på att börja använda monitorn efter helgen (är bortrest i helgen). Men sen har det inte kommit någonting mer efter det. Så nu har hoppet plötsligt "återuppstått". Jag springer dock på toaletten en gång i halvtimmen för att kolla om mensen har kommit eller inte. Mina arbetskompisar måste tro att jag har fått urinvägsinfektion eller något.

Tänk positivt! Jag håller tummarna!
  • Stassa
    MajsanGG skrev 2013-02-21 12:47:59 följande:

Lycka till!
  • Pixlar
    MajsanGG skrev 2013-02-21 12:47:59 följande:

Lycka till!
    Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • Frajda 80

Pau: Stort grattis, hoppas allt går vägen! Gravid

Otroligt roligt att läsa när någon plussar även om man själv försökt länge, några dagars frånvaro och ett plus i gruppen.

Jag är med nyfiken på hur "skicka vidare" går till!

• refredriksson

Hej fina människor!!

Mensen kom igår så monitorn åkte på idag, fast vi ska till Thailand nu om en vecka så jag vet inte riktigt hur aktiv jag kommer vara...känns som om den här resan ska få oss att tänka på lite annat än bebisverkstan här hemma!

Sen tänkte jag höra.. är det någon här som har erfarenhet av hormonbehandling? Jag har fått en Otrivellespruta, Progesteronvagitorier och Trombyl. Försökt med detta i endast en månad, fram tills igår alltså..
    Min privata gynläkare säger att hon ger det 3 försök, sen blir det för psykiskt påfrestande.

Lycka till alla! 

Svar på tråden 30 utvalda 2013!