• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Jeeeenny
    Demajbebis skrev 2013-02-24 13:03:07 följande:
    Ingen mens än, är på dag 34 i cykeln. Antagligen är mensen bara lite sen, men hoppas kan man ju alltid! Ska Dock vänta med gravtest till slutet på veckan om mensen ej dykt upp tills dess!!;)
    Åh, håller en tumme stenhårt för ett fint plus o ingen mens! Solig
  • kossann
    Ingen mens än, är på dag 34 i cykeln. Antagligen är mensen bara lite sen, men hoppas kan man ju alltid! Ska Dock vänta med gravtest till slutet på veckan om mensen ej dykt upp tills dess!!;)
    Spännande! 
  • grodis
    Åh hoppas hoppas :)
    Känner du av några symptom?
  • VEA

Spännande! Hoppas hoppas för er.
  • Pau
    grodis skrev 2013-02-24 12:08:25 följande:
    Hej tjejer!

Ni som är gravida, hur tidigt fick ni era första gravidsymptom?

Heeej ungefär 8-10 dagar efter äl känner du något? :)
  • VEA
    Pau skrev 2013-02-24 14:11:58 följande:
    Heeej ungefär 8-10 dagar efter äl känner du något? :)

Hur mår du? Grattis än en gång! Så härligt. Ert första barn?
  • Pau

[quote=68908157][quote-nick]MajsanGG skrev 2013-02-22 13:55:05 följande:[/quote-nick][/quote]

Hej. Skönt att proven är över och det verkar som dom var bra, eller? Håller tummarna för att du snart får känna känslan som jag känner. :)

Jag mår okej, illamående när jag äter och på morgon men det överlever jag kram på dig

• Pau

När e det Dax för mensen att komma?

Med kärlek skrev 2013-02-23 09:28:39 följande:
    Mens närmar sig med storm steg.. Har inga gravid symptom.. Så det är väl bara att inse att det inte blev något denna gång heller :(

• Pau

Håller tummarna :) kram

• Pau
    VEA skrev 2013-02-24 14:13:59 följande:
    Hur mår du? Grattis än en gång! Så härligt. Ert första barn?

Tack så mkt jag mår bra bortsett från lite illamående som kommer och går. Hur har du det själv? Ja, vårt första...känns overkligt fortfarande. Har ni några barn? Kram
Svar på tråden 30 utvalda 2013!