• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Millini

Dag 11 och fortfarande låg fertilitet... När började ni andra komma upp i hög? Känner mig stressad fast jag vet att jag inte kan göra något...

• Pixlar

Dag 17 och fortfarande hög, det blir 10 dagar med hög nu. Kommer det aldrig bli ÄL?

Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • gosis

Grodis: ja vi får hoppas att det tar sig snabbt och snart för oss alla. Hmm konstigt, har aldrig fått sådär med brunt i flytningen vid den tidpunkten.
    Däremot har jag fått älsekret flera olika omgångar före, under och efter Äl fast inte i en sammanhängande linje med Äl. Som denna gången. Sekret har kommit och gått hela tiden.

Gabbi81:
    Förstår att det måste vara smärtsamt för dig när din svägerska är gravid. Men vi få kämpa vidare som sagt och hoppas på att våra plus kommer snart och att dem är här för att stanna :)

• Med kärlek

Mens närmar sig med storm steg.. Har inga gravid symptom.. Så det är väl bara att inse att det inte blev något denna gång heller :(

• gabbi81
    Millini skrev 2013-02-23 08:24:06 följande:
    Dag 11 och fortfarande låg fertilitet... När började ni andra komma upp i hög? Känner mig stressad fast jag vet att jag inte kan göra något...

Jag kom upp i hög på dag 11. Max på dag 16 &17. Hur lång cykel brukar du ha?
  • VEA

Dag 13 och monitorn visar max! Den har visar hög sedan dag 7. Mys på max! Heja oss alla tjejer!

• Frajda 80

Det är intressant att läsa era kommentarer angående den där monitorn, blir sugen på att köpa en. Synd att de är så dyra bara. Min ÄL denna gång kommer nog de närmsta dagarna, jag har några stickor hemma så jag ska kissa på en imorgon så får vi se.

gosis skrev 2013-02-23 09:10:17 följande:
    Grodis: ja vi får hoppas att det tar sig snabbt och snart för oss alla. Hmm konstigt, har aldrig fått sådär med brunt i flytningen vid den tidpunkten.
    Däremot har jag fått älsekret flera olika omgångar före, under och efter Äl fast inte i en sammanhängande linje med Äl. Som denna gången. Sekret har kommit och gått hela tiden.

Gabbi81:
    Förstår att det måste vara smärtsamt för dig när din svägerska är gravid. Men vi få kämpa vidare som sagt och hoppas på att våra plus kommer snart och att dem är här för att stanna :)

Hoppas verkligen du är gravid men en låghormonare.
  • wonders

Heja heja tjejer. Verkar som att det rullar på och att det är snart dags att kolla andra stickor. Glad Hoppas hoppas och håller tummarna för er. Själv har jag kommit över ÄL utan att få glad gubbe på stickorna men nu känns det som att det är över backen och bär av mot mens.. Har försökt att träffa rätt dagar men det är som att finna nål i höstacken.. Men nu ser jag fram emot nästa omgång eftersom utgången nu verkar vara bara åt ett håll...Rynkar på näsan
    Hoppas att alla har en underbart mysig helg. 

• grodis

Hej tjejer!

Ni som är gravida, hur tidigt fick ni era första gravidsymptom?

• Demajbebis

Ingen mens än, är på dag 34 i cykeln. Antagligen är mensen bara lite sen, men hoppas kan man ju alltid! Ska Dock vänta med gravtest till slutet på veckan om mensen ej dykt upp tills dess!!;)

Svar på tråden 30 utvalda 2013!