gosis skrev 2013-02-21 20:59:50 följande:
ja, jo visst kan den hoppa över, är ju bara en själv som ser verkligen fram emot att den kommer, speciellt nu då vi äntligen verkligen börjat försöker aktivt, men, men är ju bara och vänta och se.
Men om äl inte kommer, då får man ingen mens heller då va?
Har aldrig hänt i hela mitt liv att min mens uteblivit, blir första gången isåfall.
Jag hade som äl känningar bara 2-3 dagar i slutet av min förra mens och tyckte det va konstigt att jag hade mensvärk då, när mensen näst intill va slut. Men man kan väl inte ha äl så snabbt efter mens, eller?
Har lite ont i magen från och till, kanske är på G, hoppas :)
Fick jätteont i ryggen och rumpan typ i tisdags och började må sjuuutk illa runt kl.11.00 tiden och mådde sjuuuukt illa resten av dagen och kvällen och halva dagen igår, men nu är allt borta.
Trodde jag skulle få magsjuka, men icke.
Fick en tanke att det kanske kunde vara ett ägg som blev befruktat, men näää.
Dels så kan man inte känna det, och sen måste ägget fästa ordentligt innan man ens kan bli illamående, och nej, inget skulle stämma, varken men äl eller vårt sexande. Så tanken försvann ganska så snabbt, skulle vara ett mirakel om jag skulle bli gravid denna månad :)
Åh du kanske är skengravid.
Det blev jag varje jäkla månad men nu har det försvunnit.
När min äl inte kom igång under en cykel så fick jag mens ändå men det kanske är olika, jag är osäker på det.
Jag tror att man får mens ändå men som sagt jag vet inte säkert.
Tror tyvärr att det inte va äl-känniningar som du hade utan mensvärk eftersom du fortfarande va inne på mensperioden :/
Det jobbigaste är den här väntan och förhoppningen man har på att man är gravid när man inte är det.
Jag tänker nästan varje månad "den här månaden blir jag gravid för nu har vi gjort alla rätt för att lyckas" men nej :(
Men det är bara att kämpa på för nån gång ska det väl ändå ta sig :)
Hoppas hoppas!