• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • VEA
    Pau skrev 2013-02-24 14:32:09 följande:
    Tack så mkt jag mår bra bortsett från lite illamående som kommer och går. Hur har du det själv? Ja, vårt första...känns overkligt fortfarande. Har ni några barn? Kram

Ja, vi har barn. Illamående låter inte alls roligt men det hår snart över hoppas jag. Har haft max på monitorn idag och igår så vi hoppas såklart. Kram
  • Pau
    VEA skrev 2013-02-24 15:14:40 följande:
    Ja, vi har barn. Illamående låter inte alls roligt men det hår snart över hoppas jag. Har haft max på monitorn idag och igår så vi hoppas såklart. Kram

Härligt skickar massa lyckönskningar till er! Jo det blir nog bättre och det är inte så illa så jag påverkas negativt av det utan det ligger liksom där och påminner mig bara kram
  • egrandin

Dag nio idag, och ligger på andra sträcket, som jag tolkar som hög men inte max? Första gången jag använde monitorn var det lite svårt att förstå hur stickan skulle sättas in i monitorn haha. Nu går det på rullande band dock. Missade att testa dag sju, men det verkar inte ha gjort något så :)

• Med kärlek

Pau: jag är verkligen super glad för er skull :) bim är ca om en vecka- 5 dagar... Hoppas hela tiden, men som sagt har ingen som helst känsla av något annat.. :(

• fru kost

Pau: Jättegrattis till er och ert lilla plus :) Gud va alla plussar direkt i den här gruppen, det måste ju båda gott. Jag tror helt klart att det smittar av sig ;)

• Demajbebis

Jag hoppas oxå!! Inga symptom som jag märkt :/ tack jag håller oxå tummarna skulle bli världens lyckligaste!!!!:)

• Pau
    Med kärlek skrev 2013-02-24 16:50:22 följande:
    Pau: jag är verkligen super glad för er skull :) bim är ca om en vecka- 5 dagar... Hoppas hela tiden, men som sagt har ingen som helst känsla av något annat.. :(
    Tack än en gång. Jag har läst lite om det där med symptom och det finns ju faktiskt dom som inte känner något alls i början, det är ju så individuellt, så fortsätt hoppas :) Hoppas Hoppas! :)
  • Pau
    fru kost skrev 2013-02-24 17:17:22 följande:
    Pau: Jättegrattis till er och ert lilla plus :) Gud va alla plussar direkt i den här gruppen, det måste ju båda gott. Jag tror helt klart att det smittar av sig ;)
    Tack :) ja vi får hoppas att det gör det :) hur går det själv?
  • Pau
    Demajbebis skrev 2013-02-24 17:24:26 följande:
    Jag hoppas oxå!! Inga symptom som jag märkt :/ tack jag håller oxå tummarna skulle bli världens lyckligaste!!!!:)
    Jag förstår det :) Nu ska mensen hålla sig borta! :)
  • Med kärlek

Tack pau :) klart jag hoppas.. Bara det att jag är extremt känslig för förändringar i kroppen, därför tror jag att mens kommer.. Dock har jag lite mindre PMS och lite ömmare och svullna bröst ( bara lite mer än vanligt)

Svar på tråden 30 utvalda 2013!