• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Frajda 80
    kossann skrev 2013-03-18 14:43:01 följande:
    Hur går det för er här? Min mens är över för denna gången, så jag hoppas på att få mitt paket till nästa. Jag har inte hört någonting om paketet från varken Familjeliv eller Clearblue, så jag hoppas inte att jag är bortglömd.
    Det tog ju tid innan jag med fick mitt... som jag fortfarande inte fått...
  • Pixlar

Nu kör vi på försök två! Började kissa på stickor igen i söndags, och idag blev det max! :) hoppas, hoppas på ett plus snart..

• kossann

Fick svar från Tomas idag att han skulle skicka mitt paket i veckan! Tack än en gång VEA!

• 123456
    Frajda 80 skrev 2013-03-18 15:43:47 följande:

Kanske du bör ligga på och fråga också... Jag trodde att han hade skickat till dig redan.
  • Forumvärd
    Frajda 80 skrev 2013-03-18 15:43:47 följande:

Har du fortfarande inte fått ditt paket? Obestämd
    Mejla igen och kolla så att det har gått iväg  
  • esiol

De flesta verkar bli ledsna över att få mens men idag blev jag superglad när den äntligen dök upp! Fick hemska PMS besvär igår med värk i mage, spydde och lite feber, trodde jag fått magsjuka men det var alltså nog bara mensen som äntligen efter två månaders uppehåll kom! Nu kan jag äntligen sätta igång med monitorn.

• Frajda 80
    Forumvärd skrev 2013-03-19 13:40:40 följande:

Har du fortfarande inte fått ditt paket? Obestämd
    Mejla igen och kolla så att det har gått iväg  
    Jaa jag får väl göra det.
    OM jag inte fått det idag så att säga.
    123456 skrev 2013-03-19 13:27:52 följande:

Kanske du bör ligga på och fråga också... Jag trodde att han hade skickat till dig redan.
    Tyvärr inte... och du som var så snabb!

• gabbi81
    Pixlar skrev 2013-03-19 07:42:51 följande:
    Nu kör vi på försök två! Började kissa på stickor igen i söndags, och idag blev det max! :) hoppas, hoppas på ett plus snart..
    Lycka till!! Glad Själv är jag inne på dag 5 med Hög. Imorgon så är det dag 14 i min cykel.
    Borde få Max snart jag med, tror om 2 dgr..Hoppas vi på decemberbebisar för oss båda!!  
  • Frajda 80

Så nu har jag frågat Tomas igen.

• esiol

Ni som hållt på ett tag, när ni ställde in monitorn, fick ni välja tidsintervall på monitorn eller ställer den in sig automatiskt efter klockslaget du sätter på och ställer in första mensdagen???? Tacksam för lite hjälp..... :)

Svar på tråden 30 utvalda 2013!