• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gabbi81

Hur går det för alla VIP:are som har en monitorn? Tycker inte vi är så många som skriver och så om monitorn..
    Kan man vara på flera ställen på familjeliv, är vi inte samlade i denna tråden? 
    Känns inte som om det är 30 st som skriver och är aktiva här.. *nyfiken och undrande* Glad

Själv så går jag in på dag 16 imorgon med "bara" hög ferilitet hittills...
    Fick börja kissa på sticka först från dag 9 denna gången, och då började jag på hög ferilitet direkt.
    Får se om jag får Max imorgon...  

• Pixlar
    gabbi81 skrev 2013-03-21 20:04:03 följande:
    Hur går det för alla VIP:are som har en monitorn? Tycker inte vi är så många som skriver och så om monitorn..
    Känns inte som om det är 30 st som skriver och är aktiva här.. *nyfiken och undrande* Glad

Fick börja kissa på sticka först från dag 9 denna gången, och då började jag på hög ferilitet direkt.

Hej Gabbi81!

Jag tittar in här då och då, men har ganska fullt upp på nya jobbet just nu.. Jag är på dag 13 nu och har haft hög i ett par dagar. Jag fick aldrig max förra månaden, så jag hoppas verkligen att det kommer den här!
    /Pixlar
    Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • VEA

Håller med om att det inte känns som alla 30 är aktiva eller finns med i denna tråd. Trist! Hoppas på en 2013-bebis för er och att max kommer inom de närmsta dagarna. Jag tycker monitorn är fantastisk och ett väldigt bra hjälpmedel. Speciellt för mig då jag aldrig vetat när jag har ägglossning. 
  • Millini

Här väntar vi på ägglossning. Dag 12 imorgon, förra månaden var 14-16 hög och 17-18 max.

I övrigt håller vi på att utredas. Jag undersöktes i veckan som varit, livmoder, äggledare och äggblåsor såg helt och fint ut. Väntar nu på resultat ftån mitt blodprov och makens spermaprov. Så lite spänt känns det väl.

• VEA
    Millini skrev 2013-03-21 22:21:34 följande:
    Här väntar vi på ägglossning. Dag 12 imorgon, förra månaden var 14-16 hög och 17-18 max.

I övrigt håller vi på att utredas. Jag undersöktes i veckan som varit, livmoder, äggledare och äggblåsor såg helt och fint ut. Väntar nu på resultat ftån mitt blodprov och makens spermaprov. Så lite spänt känns det väl.
    Skönt att utredning startats och att allt ser bra ut hos dig :). 
  • Millini
    VEA skrev 2013-03-21 23:03:54 följande:
    Skönt att utredning startats och att allt ser bra ut hos dig :). 

Tack.

Och hoppas allt går fortsatt bra för dig (er).
  • egrandin

Dag 7 idag, ligger på hög. Förra månaden var jag på max dag 12. Inväntar max med spänning :)

• Med kärlek

Millini: vi väntar också på svar av utredning.. Har lämnar blodprover och sperma för 2 månader sen, ska på torsdag på första läkarbesöket... Vill bara komma förbi undran.. Vad det kan vara för fel ;(

• Spirello

Fick max på monitorn i måndags, då myste vi till det ordentligt. Efter det har jag börjat på nytt jobb och inte hunnit skriva något här. Tycker det är skönt att kunna fokusera på något annat på dagarna än bara bebisverkstad. Inväntar BIM den 2 april :)

• gabbi81

Dag 17. Max på monitorn! :) Nu blir det till att mysa hela helgen..

Svar på tråden 30 utvalda 2013!