• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Frajda 80
    VEA skrev 2013-04-24 09:25:03 följande:
    Frajda: Just det. Kommer ihåg det lite vagt men inte allt vad som gäller och vad man ska göra för att ta del av erbjudandet. Hmm, hoppas forumvärd svarar i den andra Övrigt tråden snart så man vet.
    Hur går det för er?
    Just nu trögt i väntan på mensen som vi inte vill ska komma. Jag är osäker på BIM då jag tyckte jag hade sen ÄL denna månad.

Själva då?
  • pysselkiisen

Skulle väldigt gärna vilja få ett "skicka vidare"-paket då det fortfarande inte går särskilt bra här :( Träffade läkare förra veckan och nu har vi gjort allt man kan i utredningsväg men man kan inte hitta något fel på varken mig eller sambon... Ifall jag fortfarande inte blivit gravid efter sommaren så lutar det åt remiss till RMC i malmö för IVF-försök men vi vill ju såklart inte behöva göra detta! Snälla behöver all hjälp vi kan få, i januari hade vi försökt i 3 år!

• Demajbebis

Är inne på andra ingången med monitorn. Förra månaden fick jag Max dag 19. Är idag på dag 21 och fortfarande bara hög... Är rädd för att d inte blir nån ägglossning denna månad:( eller är den sen!

• VEA

Det finns inget kösystem, den som ska skicka vidare får skicka till vem man vill i hela gruppen "Jag vill ha barn" eller vad den nu heter. Men det är ju aldrig fel att visa intresse och fortsätta stötta varandra.

• Ruska

Är det någon av er som inte blev utvalda i testgruppen som tagit vara på erbjudandet från clear blue och faktiskt köpt sig en egen?

Känner en viss förvåning över att många försöker och försöker och önskar sig en "testare" istället för att köpa den. Obestämd De är ju till salu bland annat på apoteket om man inte vill beställa på nätet och då kan ni börja testa nu istället för att hoppas på ett "skicka vidare"paket.

...det där blöjerbjudandet hade dock gärna fått följa med i min kartong med min (erbjudande)köpta Clear Blue Tungan ute

• Frajda 80
    Demajbebis skrev 2013-04-24 10:52:46 följande:
    Är inne på andra ingången med monitorn. Förra månaden fick jag Max dag 19. Är idag på dag 21 och fortfarande bara hög... Är rädd för att d inte blir nån ägglossning denna månad:( eller är den sen!
    Ja de säger ju att man inte ägglossar alla månader håller tummarna för att den bara är sen.
  • Pixlar
    LillGumzan skrev 2013-04-23 23:06:47 följande:
    Åh vad glad jag blir att du valde mig.. Tack :)
    Men gladast är jag för att jag måste tacka nej till paketet :) Jag har nämligen efter två års försök  ÄNTLIGEN plussat !!!! 

Jag tror att ni här i gruppen gav mig tur:) :):) 
    Grattis Lillgumzan!

Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • Med kärlek

Grattis lillgumzan! :) härligt... Undrar hur de gör då med skicka vidare är det du el jag som skickar vidare? Grattis igen!

Svar på tråden 30 utvalda 2013!