• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Frajda 80
    Chili123 skrev 2013-04-16 12:39:42 följande:
    Så fick båda mina bästa väninnor plus denna månad... Känns bara hopplöst.
    Hjärta

Er tid kommer, stressa inte över att de plussat.
    Kramar
  • gabbi81

På dag 12 så visar monitorn hög ferilitet. Skönt att gå ifrån låg. Då är cykeln på rätt väg. Känns bra. Nu väntar jag på max. Glad
    Hoppas alla får en bra dag i solen!

• Frajda 80

Min monitor visade på max igår på dag 15, idag behövde jag inte kissa på sticka men den visade max idag med.

Är dock fundersam på dagarna eftersom min cykel från mens - mens normalt är 26 dagar och nu har jag max på dag 15-16... skumt det där.

• Med kärlek

Hej allihopa önskar er alla lycka till med baby verkstaden, har nu bestämt att Lillgumzan får ett skicka vidare paket från mig.. Kram till er alla och tack för alla gratulationer!

• Demajbebis

Är på dag 16 nu, fick hög redan på första dagen jag kissade på sticka (dag 8) och har varit hög sen dess. Gissar på Max i helgen , då blir d extra mys;) förra omgången hade jag Max på dag 19 o 20.

• Frajda 80
    Demajbebis skrev 2013-04-19 12:49:06 följande:
    Är på dag 16 nu, fick hög redan på första dagen jag kissade på sticka (dag 8) och har varit hög sen dess. Gissar på Max i helgen , då blir d extra mys;) förra omgången hade jag Max på dag 19 o 20.
    Fick du kissa på stickan första gången på dag 8, eller är det din andra månad på monitor?
  • gabbi81

Trodde det bara var dag 6 eller 9 som monitorn väljer som första dag att kissa på sticka?

Första gången så får man alltid kissa på dag 6. Sen så känner monitorn av från omgång 2 om det ska fortsätta vara dag 6 

• Trasslet

Heeej, varit på fjällsemester och inte kikat här på två veckor. Hur går det?? Har någon mer plussat? :D

Jag glömde monitorn hemma, men tror inte vi fick till det under förra max heller. Fast... nu börjar jag undra lite. Går och väntar på mens och är just nu bim +4 (+6 om man räknar de senaste fyra perioderna). :O

Men när jag kom på det, så började det mola lite i vänstra äggstocken. Sådär som en föraning till mens. Är nog bara sen. :(
    Ska hur som helst göra ett test imorgon bitti om inte mensen kommit igång innan dess. Håll tummarna! :D

• Demajbebis

Slant på tangenterna, dag 9 frågade den om sticka! Och ja det är andra omgången. Missat o vakna i tid idag, så idag frågar den inte om sticka:( blir det helt fel då? Eller det kanske inte är så farligt att missa en dag?

Svar på tråden 30 utvalda 2013!