• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Trasslet

Ska bestämma nån dag då jag ska gravtesta igen. På söndag är det bim+13, ska sikta på då!

• Frajda 80
    Forumvärd: OM vi som fått "skicka vidare"-paket blir gravida gäller även blöjerbjudandet oss då?
  • Pixlar
    Frajda 80 skrev 2013-04-23 08:41:37 följande:
    Forumvärd: OM vi som fått "skicka vidare"-paket blir gravida gäller även blöjerbjudandet oss då?
    Prova att ställa den här frågan i tråden "övriga frågor" istället, jag tror att forumvärden tittar in där oftare :)
    Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • Frajda 80
    Pixlar skrev 2013-04-23 09:07:27 följande:
    Prova att ställa den här frågan i tråden "övriga frågor" istället, jag tror att forumvärden tittar in där oftare :)
    Jag prövar
  • LillGumzan
    Med kärlek skrev 2013-04-17 19:56:10 följande:
    Hej allihopa önskar er alla lycka till med baby verkstaden, har nu bestämt att Lillgumzan får ett skicka vidare paket från mig.. Kram till er alla och tack för alla gratulationer!
    Åh vad glad jag blir att du valde mig.. Tack :)
    Men gladast är jag för att jag måste tacka nej till paketet :) Jag har nämligen efter två års försök  ÄNTLIGEN plussat !!!! 

Jag tror att ni här i gruppen gav mig tur:) :):) 
  • VEA

Grattis Lill gumzan. Härligt!

Frajda och ni andra som vet såklart: Vad är det för blöj erbjudande?

Hoppas det är bra med er alla! Något mer plus?

• Angie10

Hej. Finns det någon lista över vilka som står på tur att få monitorn? Annars vill jag gärna ha, hade känts skitbra att få börja använda och få mer koll och öka våra chanser.

• Angie10

Och är det kö till vem som är på tur så vill jag gärna vara med i den såklart. : )

• Frajda 80
    VEA skrev 2013-04-23 23:38:00 följande:
    Grattis Lill gumzan. Härligt!

Frajda och ni andra som vet såklart: Vad är det för blöj erbjudande?

Hoppas det är bra med er alla! Något mer plus?
    Det var ju att man skulle få gratis blöjor i ett halvår eller ett år eller liknande.
    LillGumzan skrev 2013-04-23 23:06:47 följande:
    Åh vad glad jag blir att du valde mig.. Tack :)
    Men gladast är jag för att jag måste tacka nej till paketet :) Jag har nämligen efter två års försök  ÄNTLIGEN plussat !!!! 

Jag tror att ni här i gruppen gav mig tur:) :):) 
    Nämen vad roligt!

Stort GRATTIS.

• VEA

Frajda: Just det. Kommer ihåg det lite vagt men inte allt vad som gäller och vad man ska göra för att ta del av erbjudandet. Hmm, hoppas forumvärd svarar i den andra Övrigt tråden snart så man vet.
    Hur går det för er?

Svar på tråden 30 utvalda 2013!