• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Frajda 80
    strumpan123 skrev 2013-04-10 22:10:11 följande:
    Men usch va drygt. All denna väntan :/

Tänkte säga här i tråden också att jag inte tar emot något paket för jag och mannen har valt att separera.
    Kommer kanske kolla in och se hur det går för alla. 

Lycka till alla! Plussa på! 
    Vad tråkigt att läsa.
    Hoppas du under omständigheterna mår bra ♥
  • Jeeeenny
    strumpan123 skrev 2013-04-10 23:04:18 följande:
    Ja tråkigt men ja vi mår bra, vi kommer att vara bästa vänner och det känns jättebra. 
    Det var inte meningen bara och det är skönt att kunna dela sig som vänner utan drama :)

Vad trist! Men samtidigt skönt med ett gemensamt beslut o att kunna skiljas som vänner..
  • gabbi81

Då börjar mensen försvinna för denna gången. Ställt om min monitor. Är inne på 3:e försöket med monitorn. Dag 6 i cykel.
    Antar att monitorn kommer att fråga efter sticka först på dag 9 denna cykeln med. Då gör vi ett nytt försök igen.....
    Får hoppas på en januari 2014-bebis.. Skrattande

• Stassa

Hej alla!

Jag har inte skrivit på ett tag. Jag blev arg på monitorn eller på min kropp över att jag inte hade någon ÄL förra månaden. Men jag tog nya tag denna månad och hade max på monitorn på påskdagen och annadag påsk (31/3-1/4), på dag 13 och 14 i min cykel. Så nu närmar sim BIM med stormsteg. Min cykel brukar vara 26 dagar, och då har jag BIM i morgon. Men jag vet inte om jag kanske ska vänta till på söndag med att testa om min mens inte har dykt upp tills dess. Vad tycker ni?

• Frajda 80
    Stassa skrev 2013-04-11 12:10:27 följande:

Hej alla!

Jag har inte skrivit på ett tag. Jag blev arg på monitorn eller på min kropp över att jag inte hade någon ÄL förra månaden. Men jag tog nya tag denna månad och hade max på monitorn på påskdagen och annadag påsk (31/3-1/4), på dag 13 och 14 i min cykel. Så nu närmar sim BIM med stormsteg. Min cykel brukar vara 26 dagar, och då har jag BIM i morgon. Men jag vet inte om jag kanske ska vänta till på söndag med att testa om min mens inte har dykt upp tills dess. Vad tycker ni?

Min är med 26 dagar, men med CB kan du ju testa redan några dagar innan BIM även om de rekommenderar att man ska vänta.

Hoppas hoppas det tagit sig.

Här är jag på dag 10 i cykeln och monitorn säger att jag fortfarande har låg fertilitet så det är bara att vänta.
    Hur många dagar innan ÄL brukar era monitor säga till?
  • VEA

Strumpan123: Tråkigt att höra! Dock skönt att ni skiljs åt som vänner! Hoppas du finner det du önskar snart.

Gabbi: Håller tummaf och tår.

Stassa: Oj så spännande! Uppdatera.

Frajda: Hoppas du får max snart. Kanske lång cykel denna månad?

• VEA

Stassa: Beundrar dig. Hade inte kunnat vänta haha ;)

• gabbi81
    Frajda 80 skrev 2013-04-11 15:10:32 följande:
    Min är med 26 dagar, men med CB kan du ju testa redan några dagar innan BIM även om de rekommenderar att man ska vänta.

Hoppas hoppas det tagit sig.

Här är jag på dag 10 i cykeln och monitorn säger att jag fortfarande har låg fertilitet så det är bara att vänta.
    Hur många dagar innan ÄL brukar era monitor säga till?
    Jag fick hög direkt på första stickan. Monitorn frågade först från dag 9. Hade hög fram till max som jag fick på dag 17.
    Äl på dag 18 och mensen Gråter kom på dag 31. Min cykel kan variera mellan 30-35 dgr.

Lycka till! Glad
  • kossann

Står fortfarande gruppmedlem på mej ser jag. Jag fick ju inget följebrev med till mitt paket. Har jag missat något man ska göra kanske? Imorgon är dag 6 i min cykel, så då är det dax att börja använda stickorna.

Svar på tråden 30 utvalda 2013!