• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Pixlar

Nu är mensen slut och väntan efter ÄL börjar på nytt. Hoppas hoppas hoppas att... Ja, ni vet.

• Chili123

Äntligen max på monitorn idag, på dag 10. Fick inget max förra månaden så har varit rastlöst. Tur att både min skiftarbetande pojkvän och jag var lediga idag

• egrandin

Mensen lyser med sin frånvaro. BIM+1 idag.

• Frajda 80
    gabbi81 skrev 2013-04-12 08:14:08 följande:
    Jag fick hög direkt på första stickan. Monitorn frågade först från dag 9. Hade hög fram till max som jag fick på dag 17.
    Äl på dag 18 och mensen Gråter kom på dag 31. Min cykel kan variera mellan 30-35 dgr.

Lycka till! Glad
    Okej så pass. Min cykel brukar variera mellan 26-28 dagar på sin höjd och idag är jag på dag 14 men har fortfarande bara 2 sträck på monitorn....
    egrandin skrev 2013-04-15 08:37:13 följande:
    Hoppas hoppas!

• kossann
    egrandin skrev 2013-04-15 08:37:13 följande:
    Spännande! När ska du testa?
  • egrandin

Kossann: ber först och främst om ursäkt för att jag inte citerar men sitter vid telefonen! Jag testade imorse men fick negativt, så tänkte avvakta ett par dagar. Om jag klarar av det tänkte jag vänta tills helgen men fingrarna kliar redan nu :D

• gabbi81
    Frajda 80 skrev 2013-04-15 10:14:04 följande:
    Okej så pass. Min cykel brukar variera mellan 26-28 dagar på sin höjd och idag är jag på dag 14 men har fortfarande bara 2 sträck på monitorn....

Hoppas hoppas!

Men då har du iaf en höjning. Då kommer nog max snart ska du se ! Skrattande Själv är jag inne på dag 10 i min cykel. Denna gången så har jag fortfarande låg efter att ha använt stickorna i 2 dgr. Blir säkert min cykel lite längre denna gången då.. 
  • egrandin

Och där kom mensen igen. Jaja, bara att ge sig på ett nytt försök då.

• Frajda 80
    gabbi81 skrev 2013-04-15 20:56:50 följande:
    Men då har du iaf en höjning. Då kommer nog max snart ska du se ! Skrattande Själv är jag inne på dag 10 i min cykel. Denna gången så har jag fortfarande låg efter att ha använt stickorna i 2 dgr. Blir säkert min cykel lite längre denna gången då.. 
    Jag fick höjning imorse så idag blir det lite extra myspys Cool
    egrandin skrev 2013-04-16 10:26:45 följande:
    Och där kom mensen igen. Jaja, bara att ge sig på ett nytt försök då.
    Tråkigt att läsa. Kram
Svar på tråden 30 utvalda 2013!