• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Millini
    gabbi81 skrev 2013-04-08 16:47:16 följande:
    Ja jag håller med. Tyvärr så har man blivit så besviken så många gånger så man börjar bli van.

Åh du tänker så. Bra ide. Då får jag tyvärr vänta ända till 2017 då mitt lyckonr är 17..

Du får dela mitt lyckonummer då, till 2017 hoppas jag verkligen inte att någon av oss behöver vänta...
  • Emelie120804

Hur går det för er? Jag är inne i andra månaden med monitor, ett par dar innan äl. Hur tänker ni kring sex? Så mycket som möjligt? Utspritt?

• Kiwa
    Med kärlek skrev 2013-04-08 12:11:21 följande:
    Ok, vilka har ännu inte vip paket? Jag ska skicka vidare , men har lite dålig koll...
    jag har inte heller vip! Men vi kämpar på och hoppas att det ska ta sig nångång!
    Men vill såklart jätte gärna bli en av dom som får VIP av er som lyckas bli gravida! :)

• Demajbebis

Ringde gyn mottagningen idag för att höra varför jag inte fått hem provsvar på blodprov jag tog för att gyn skulle se att jag har ägglossning. Får då reda på att hon råkat kryssa i fel, istället för progestreron hade hon kryssat i hcg så jag va o lämnade fel blodprov! Känns hopplöst detta, d bara drar ut på tiden!! Nu vill hon ja ska boka in blodprov igen dag 25 i cykeln. Orka bli stucken igen!!:/

• strumpan123

Men usch va drygt. All denna väntan :/

Tänkte säga här i tråden också att jag inte tar emot något paket för jag och mannen har valt att separera.
    Kommer kanske kolla in och se hur det går för alla. 

Lycka till alla! Plussa på! 

• towerosell
    strumpan123 skrev 2013-04-10 22:10:11 följande:
    Men usch va drygt. All denna väntan :/ Tänkte säga här i tråden också att jag inte tar emot något paket för jag och mannen har valt att separera. Kommer kanske kolla in och se hur det går för alla.  Lycka till alla! Plussa på! 

strumpan123 skrev 2013-04-10 22:10:11 följande:
    Men usch va drygt. All denna väntan :/ Tänkte säga här i tråden också att jag inte tar emot något paket för jag och mannen har valt att separera. Kommer kanske kolla in och se hur det går för alla.  Lycka till alla! Plussa på! 

Fy vad tråkigt! Hoppas ändå att ni/du mår bra! Och att du finner det du vill snart! Stor kram!
  • strumpan123
    towerosell skrev 2013-04-10 22:50:54 följande:

Fy vad tråkigt! Hoppas ändå att ni/du mår bra! Och att du finner det du vill snart! Stor kram!
    Ja tråkigt men ja vi mår bra, vi kommer att vara bästa vänner och det känns jättebra. 
    Det var inte meningen bara och det är skönt att kunna dela sig som vänner utan drama :)

• Akinna 77
    strumpan123 skrev 2013-04-10 23:04:18 följande:
    Ja tråkigt men ja vi mår bra, vi kommer att vara bästa vänner och det känns jättebra. 
    Det var inte meningen bara och det är skönt att kunna dela sig som vänner utan drama :)

Oj vad trist! Men himla skönt att det verkar vara ett gemensamt beslut och att ni separerar som vänner. *kram*
Svar på tråden 30 utvalda 2013!