Demajbebis skrev 2013-05-13 22:09:11 följande:
Styrkekramar!! Här kämpar vi alla för att det ska bli bebis o så när det äntligen blir bebis så mf, kan inte ens föreställa mig känslan!!:( själv väntar jag på min mens ännu , är på dag 40 i cykeln nu! Har annars ca 35 dagars cykel. Har haft fruktansvärt ont i brösten i mer än 1 vecka. Massa flytningar o huvudvärk varje dag! O varit så sugen på makaroner med korv så jag har ätit det tre dagar i streck! Testade idag bara för att, men nopp, inget plus! Är med största sannolikhet inte gravid, som vanligt. Men kan mensen bara komma! Skulle ju ringa till röntgen första Mensdagen för att boka in en tid för äggledareöntgen. Känns så overkligt och långt borta att jag nånsin kommer bli mamma:( :( usch. De som aldrig fått kämpa för en bebis har inte en aning om vad vi alla här går igenom, det tär på en! Jag är helt utmattad psykiskt, folk säger tänk inte på det så kommer det, men hur fan ska jag sluta tänka på det, d går inte när man så gärna vill något:/
Har det kommit någon mens?
Tänkt mycket på det du skriver, att folk menar att man bara ska sluta tänka så blir drt barn... Jo visst, skitenkelt! Folk försöker trösta en genom att säga "det är nog för att du är stressad", för mig är det absolut ingen tröst, är ju samma sak som att säga "det är ditt eget fel att du inte blir gravid"... Men jag förstår att man bara menar väl..
Pust och suck.