• Anonym (Avtänd)

Hon vill inte raka sig längre...

Detta kommer vara känsligt så jag väljer att vara anonym nu..
    Min sambo sedan 7 år har helt plötsligt bestämt sig för att sluta raka musen. När vi träffades var hon helrakade och har så förblivit ända tills nu. Hon vet att jag föredrar henne slät och fin och ändå väljer hon att låta det växa ut..
    Nu till problemet. Jag tycker faktiskt det är avtändande och är inte så sugen på sex längre. Det är illa nog att hon gått upp nästan 10 kilo i vikt sedan vi träffades, men hade det bara varit det så hade jag kunnat acceptera det, men inte ihop med hennes nya håriga stil. Kort sagt, jag ger henne inte oralsex längre och min övriga sexlust har minskat drastiskt.Behöver jag säga att vårt förhållande har tagit en snabb riktning neråt? Allt detta bara för hennes dumma ide om att vara hårig.
    Hur skall jag få henne på bättre tankar igen? 

• Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...
  • Ypperlig
    Ramborg skrev 2013-02-12 22:28:58 följande:
    Alltså, alla dessa kvinnor som tydligen rakar sig hela tiden. Kan någon av dem eller någon som vet svara på några ärliga frågor? 1. Hur rakar ni er? Bara jag ens rakar bikinilinjen med hyvel får jag massa röda prickar som kliar. Lagom fräscht att gå och klia i skrevet. Och hårborttagningskräm luktar så hemskt att jag inte står ut. Vax? Dels gör det för ont för de intima delarna och dels måste man ju låta det bli rätt långt innan man gör om det. 2. Hur ofta rakar ni er? Min personliga uppfattning när det gäller ben (dem kan jag raka utan röda prickar, så här har jag lite erfarenhet!) är att stubb är det absolut osexigaste som finns. Nyrakat är bäst men tredagars stubb är fan värre än helt orakade vinterben. Hur osexig skulle man då inte känna sig med stubb på hela musen? Rakar ni varje dag? Se fråga 1. Får ni inte röda prickar då? /Hälsningar från en annan generation.
    42.

1. Jag rakar mig varje gång jag duschar (dvs. Varje morgon), jag rakar nästan allt förutom en liten "fluff" på Venusberget. Kan verka jobbigt att göra det varje dag, men för mig tar det Max en minut att köra över allt (är väl så van att jag vet alla vinklar och så!). Det har liksom blivit en del av duschrutinen, precis som att ha balsam i håret. Stubb hinner det inte bli så mycket, känns lite dagen efter. och jag har turen att jag mycket sällan får röda prickar - jag får det på benen istället konstigt nog!
  • Anonym (wtf)

Vart är världen på väg? Hur kan man sluta tända på sin tjej för att hon efter sju år låter lite hår växa? jag blir helt matt.....är det kärlek det? Hon kanske tycker det är spännande med hår...?

• Anonym
    liv skrev 2013-02-13 08:35:39 följande:
    Är du medveten om hur jobbigt det är att raka sig där? Det gör ont. Det svider. Det kliar. Man får röda prickar. Men att du tänder på rakat är förstås viktigare?

• bull bakerskan

Ja kör helrakat för att JAG älskar känslan att vara hårfri.Har aldrig haft en svampinfektion pga rakning. Personligen tycker ja de är vidrigt med hår,det känns ofräscht.
    Å ja jag vet att det är kroppens naturliga "filter" men ja tycker inte om det.
    Jag accepterar att det finns dom som tycker annat och säger inte därför att folk är äckliga för att de vägrar raka sig.det är ju deras val.

• Anonym

Jag bad min sluta raka den då och då...

Blir så jävla nasty och upphetsande att få dra ner trosorna och se en rejäl buske för första gången på 10 år och jag blev tokig när hade mens....det var såååå sjukt sexigt

• Anonym (wtf)
    bull bakerskan skrev 2013-02-14 03:05:58 följande:
    Ja kör helrakat för att JAG älskar känslan att vara hårfri.Har aldrig haft en svampinfektion pga rakning. Personligen tycker ja de är vidrigt med hår,det känns ofräscht.
    Å ja jag vet att det är kroppens naturliga "filter" men ja tycker inte om det.
    Jag accepterar att det finns dom som tycker annat och säger inte därför att folk är äckliga för att de vägrar raka sig.det är ju deras val.

Jamen vad bra att alla vet att du minsann rakar dig. Tänk om du träffade en kille som helt plötsligt slutade ha sex med dig för att du rakade dig...hade du accepterat det?
  • Anonym (omständligt)
    Ramborg skrev 2013-02-12 22:28:58 följande:
    Alltså, alla dessa kvinnor som tydligen rakar sig hela tiden. Kan någon av dem eller någon som vet svara på några ärliga frågor?

1. Hur rakar ni er? Bara jag ens rakar bikinilinjen med hyvel får jag massa röda prickar som kliar. Lagom fräscht att gå och klia i skrevet. Och hårborttagningskräm luktar så hemskt att jag inte står ut. Vax? Dels gör det för ont för de intima delarna och dels måste man ju låta det bli rätt långt innan man gör om det.

2. Hur ofta rakar ni er? Min personliga uppfattning när det gäller ben (dem kan jag raka utan röda prickar, så här har jag lite erfarenhet!) är att stubb är det absolut osexigaste som finns. Nyrakat är bäst men tredagars stubb är fan värre än helt orakade vinterben. Hur osexig skulle man då inte känna sig med stubb på hela musen? Rakar ni varje dag? Se fråga 1. Får ni inte röda prickar då?

/Hälsningar från en annan generation.
    du, det är världens procedur för mig för att slippa prickar. fräsch, nyligt desinficerad hyvel är ett måste. sedan är det grundlig tvätt av aktuellt område, låta torka torrt, desinficera även detta med typ alkogel, låta torka igen, raka för att slutligen desinficera flera ggr efteråt (både med alkogel och apotekets intimprodukt). ev kan det behövas lite kortisonsalva också. :P

eftersom det här inte är gjort på en minut så görs det när jag känner att jag orkar med det, eller när jag inte står ut med hårväxten längre (jag bryr mig nog mer än killen). varierar lite, men typ 2 ggr i veckan i snitt. skulle jag raka varje dag tror jag inte det skulle spela någon roll vad jag gjorde, tror det skulle bli prickigt i vilket fall.
  • nevermind

Typisk exempel på att man förfaller efter några års förhållande. Fy fan!!!

Hade du velat ha en tjej 10 kilo tyngre och med hårig muff så hade du ju valt en sån från början.

• nevermind
    Anonym skrev 2013-02-12 18:38:59 följande:
    Du kan ju inte kräva att din partner ska vara helrakad om du själv inte är det...herregud.

HAHAHA!!! Hur tänkte du nu??? TS sambo har valt någon som inte rakar sig. Hon kanske inte gillar helrakat? Vad har hans intimfrisyr med hennes att göra? Vad har hennes preferenser med hans att göra? De är två helt olika människor, som vill ha och tänder på olika saker. Liknande jag får höra när jag säger att jag bara inte kan med att ligga med någon som har ens ett gram övervikt. "- Jaha, men du själv då?? Du har ju cirka fem kilo för mycket!" Jaha, och?!? Inte mitt problem, jag ska inte knulla med mig.
Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...