• Anonym (Avtänd)

Hon vill inte raka sig längre...

Detta kommer vara känsligt så jag väljer att vara anonym nu..
    Min sambo sedan 7 år har helt plötsligt bestämt sig för att sluta raka musen. När vi träffades var hon helrakade och har så förblivit ända tills nu. Hon vet att jag föredrar henne slät och fin och ändå väljer hon att låta det växa ut..
    Nu till problemet. Jag tycker faktiskt det är avtändande och är inte så sugen på sex längre. Det är illa nog att hon gått upp nästan 10 kilo i vikt sedan vi träffades, men hade det bara varit det så hade jag kunnat acceptera det, men inte ihop med hennes nya håriga stil. Kort sagt, jag ger henne inte oralsex längre och min övriga sexlust har minskat drastiskt.Behöver jag säga att vårt förhållande har tagit en snabb riktning neråt? Allt detta bara för hennes dumma ide om att vara hårig.
    Hur skall jag få henne på bättre tankar igen? 

• Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...
  • Spelarolleller

Men om det är så att hon verkligen inte VILL raka sig eller ansa så får man ju ta det? Vad är alternativet. Jag skulle nog sagt till henne att när jag ska gå ner på dig så behöver du inte raka allt, det tycker jag inte ens ser fint ut, men gärna ansa lite. Vill du inte det så älskar jag dig lika mycket ändå men jag kommer inte vara lika sugen på att gå ner..Det har ju inget med att man inte tänder på HENNE att göra utan mer att man inte vill ha hår i munnen.

• Anonym (djungeln)

Min sambo önskar också att jag rakade mig. Jag gjorde det förr, i flera år. Och drogs med svampinfektioner, ökade flytningar och kliande inflammerade hårsäckar. Jättesexigt... Jag skär mig varje gång numera dessutom.

Talade om för min sambo för nån vecka sen att jag inte tänker raka mig mellan benen mer pga att det kostar mer än vad det smakar, för mig. Vad han tycker om det skiter jag i, inte hans underliv som blir förstört av det. Skulle han inte vilja ha sex med mig mer så är det väl synd, men det skulle inte få mig att vilja raka mig igen :P Somtur är så har jag en förstående sambo som vill ligga med mig trots hår och 20 extra kilo ;)

• Spelarolleller
    Anonym (djungeln) skrev 2013-02-18 17:29:29 följande:
    Min sambo önskar också att jag rakade mig. Jag gjorde det förr, i flera år. Och drogs med svampinfektioner, ökade flytningar och kliande inflammerade hårsäckar. Jättesexigt... Jag skär mig varje gång numera dessutom.

Talade om för min sambo för nån vecka sen att jag inte tänker raka mig mellan benen mer pga att det kostar mer än vad det smakar, för mig. Vad han tycker om det skiter jag i, inte hans underliv som blir förstört av det. Skulle han inte vilja ha sex med mig mer så är det väl synd, men det skulle inte få mig att vilja raka mig igen :P Somtur är så har jag en förstående sambo som vill ligga med mig trots hår och 20 extra kilo ;)
    Hade min dam haft samma besvär och berättat det för mig skulle jag aldrig kunna med att kräva något utan köpt det helt. Att det skulle förstöra sexlivet ser jag som minimal risk. Som jag skrev innan kanske upplevelsen att gå ner på henne inte vara den samma för mig men vad gör man inte? Man kan kanske använda händer och leksaker mer då? 
  • Zoja

På många här låter det som att man har världens buske om man är orakad, man kan ju faktiskt ha det ansat och trimmat! Och man kan raka bikinilinjen om man vill det och då har man verkligen ingen stor buske.

• Fröken reserverad
    Anonym (Avtänd) skrev 2013-02-12 14:33:13 följande:
    Detta kommer vara känsligt så jag väljer att vara anonym nu..
    Min sambo sedan 7 år har helt plötsligt bestämt sig för att sluta raka musen. När vi träffades var hon helrakade och har så förblivit ända tills nu. Hon vet att jag föredrar henne slät och fin och ändå väljer hon att låta det växa ut..
    Nu till problemet. Jag tycker faktiskt det är avtändande och är inte så sugen på sex längre. Det är illa nog att hon gått upp nästan 10 kilo i vikt sedan vi träffades, men hade det bara varit det så hade jag kunnat acceptera det, men inte ihop med hennes nya håriga stil. Kort sagt, jag ger henne inte oralsex längre och min övriga sexlust har minskat drastiskt.Behöver jag säga att vårt förhållande har tagit en snabb riktning neråt? Allt detta bara för hennes dumma ide om att vara hårig.
    Hur skall jag få henne på bättre tankar igen? 
    Attraktionen sitter väl inte i håret?
    Vill hon inte ta bort sitt könshår så låt henne slippa.
    Om hon vill att du ska slicka henne så får hon väl raka sig så du gör det, annars så låter du bli. Ingen av er kan tvinga den andre till något.

Reserverad står för upptagen.
  • nevermind
    Anonym (djungeln) skrev 2013-02-18 17:29:29 följande:

20 extra kilo?? Förvånad
  • Spelarolleller
    nevermind skrev 2013-02-18 19:11:01 följande:
    20 extra kilo??

Människor kan gå upp i vikt? Varför så förvånad? Min dam har gått upp 8a kilo säger hon och jag tycker hon är vacker som aldrig förr. Ända anledningen till att hon ska gå ner är i så fall om hon själv känner det..vilket hon har börjat antyda.
  • Anonym (djungeln)
    nevermind skrev 2013-02-18 19:11:01 följande:

20 extra kilo?? Förvånad
    Ja, 20 extra kilo. Fick barn för några månader sen och gick upp mycket i vikt under graviditeten.
  • Spelarolleller
    Anonym (djungeln) skrev 2013-02-18 19:41:35 följande:
    Ja, 20 extra kilo. Fick barn för några månader sen och gick upp mycket i vikt under graviditeten.
    Vackra kilo! Du har gått upp dem för du burit på erat barn. Skiter i om så min dam går upp 350 kilo den dagen hon bär mitt barn
  • Anonym (djungeln)
    Spelarolleller skrev 2013-02-18 19:48:21 följande:
    Vackra kilo! Du har gått upp dem för du burit på erat barn. Skiter i om så min dam går upp 350 kilo den dagen hon bär mitt barn
    Precis! :) Och jag kommer ju att gå ner dem så småningom, har bara inte bråttom med det eftersom vi ammar och myser just nu :D Hinner både banta och träna senare när man inte har en bebis längre ^^

Låter som att din dam kan känna sig lyckligt lottad den dagen ni bestämmer er för att ni vill ha barn {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...