• Anonym (Avtänd)

Hon vill inte raka sig längre...

Detta kommer vara känsligt så jag väljer att vara anonym nu..
    Min sambo sedan 7 år har helt plötsligt bestämt sig för att sluta raka musen. När vi träffades var hon helrakade och har så förblivit ända tills nu. Hon vet att jag föredrar henne slät och fin och ändå väljer hon att låta det växa ut..
    Nu till problemet. Jag tycker faktiskt det är avtändande och är inte så sugen på sex längre. Det är illa nog att hon gått upp nästan 10 kilo i vikt sedan vi träffades, men hade det bara varit det så hade jag kunnat acceptera det, men inte ihop med hennes nya håriga stil. Kort sagt, jag ger henne inte oralsex längre och min övriga sexlust har minskat drastiskt.Behöver jag säga att vårt förhållande har tagit en snabb riktning neråt? Allt detta bara för hennes dumma ide om att vara hårig.
    Hur skall jag få henne på bättre tankar igen? 

• Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...
  • Anonym (wtf)
    nevermind skrev 2013-02-14 10:50:42 följande:
    Typisk exempel på att man förfaller efter några års förhållande. Fy fan!!!

Hade du velat ha en tjej 10 kilo tyngre och med hårig muff så hade du ju valt en sån från början.
    Rynkor kommer du också att få och hårig muff är väl inget förfall? Tur att du ser ut som 20 hela livet...
  • Anonym (wtf)
    nevermind skrev 2013-02-14 10:57:28 följande:

HAHAHA!!! Hur tänkte du nu??? TS sambo har valt någon som inte rakar sig. Hon kanske inte gillar helrakat? Vad har hans intimfrisyr med hennes att göra? Vad har hennes preferenser med hans att göra? De är två helt olika människor, som vill ha och tänder på olika saker. Liknande jag får höra när jag säger att jag bara inte kan med att ligga med någon som har ens ett gram övervikt. "- Jaha, men du själv då?? Du har ju cirka fem kilo för mycket!" Jaha, och?!? Inte mitt problem, jag ska inte knulla med mig.

Så om man träffar en man med hår på huvudet och det blir glesare och glesare ska man göra slut då?
  • Shield

Är det verkligen någon som förväntar sig att partnern inte förändras över tid? Vill man ha något oföränderligt får man väl köpa en plastdocka?

• Anonym
    Anonym (wtf) skrev 2013-02-14 12:08:58 följande:
    Så om man träffar en man med hår på huvudet och det blir glesare och glesare ska man göra slut då?

• bull bakerskan

Kan säga att ja har aldrig fått röda prickar när ja rakat mig.men ja använder epilatorn rätt mycket också;) ja de gör ont i början men sen är det en skön känsla;)
    Ett tips är att smörja in sig med silikonbaserat glidmedel.det blir så mjukt och lent;)

• nevermind

(wtf):

Det är väl ändå ingenting man kan påverka själv?? Som att lämna sin kvinna för att hon fått bristningar efter en graviditet.

Har hennes ovilja att raka sig med ålder att göra?? Har hon fått fel på lederna på sistone? Kan hon inte torka sig i röven heller??

• Anonym (wtf)
    nevermind skrev 2013-02-14 14:09:50 följande:
    (wtf):

Det är väl ändå ingenting man kan påverka själv?? Som att lämna sin kvinna för att hon fått bristningar efter en graviditet.

Har hennes ovilja att raka sig med ålder att göra?? Har hon fått fel på lederna på sistone? Kan hon inte torka sig i röven heller??
    Nu missuppfattar du med flit. Vissa tycker det är snyggt med hår, inse det.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-12 22:37:41 följande:
    Men kan du höra med henne om hon kan vara korthårig då? då möts nu på mitten. 

Då kanske har fått typ som en chock av att den inte ser ut som den brukar göra så då kanske hon behöver vänta lite med att låta det bli helt vildvuxet där nere bara så att du hinner vänja dej.

Det blir väl lite som att  man är van att ha svarta väggar i sovrummet och har haft det i flera år, och en dag så är dom helt plötsligt vita...

Själv är jag hårig å vägrar köra renrakat fast min sambo vill de, jag tycker det sticks på direkten (alltså då menar jag så fort stråna blir kapade å då har jag en bra hyvel) och får mer flytningar som gör att trosorna klibbar fast upp i snippan Kräks Men jag brukar korta ner med sax till ca 1cm (för det är det kortaste jag kan ha utan obehag) så att jag kan göra sambon glad när jag tycker att han förtjänar det DemonOskyldig
    Anonym skrev 2013-02-12 23:57:52 följande:
    Jag rakar mig inte alls, inte ens under armarna

//kvinna 21 år

• Anonym
    bull bakerskan skrev 2013-02-14 13:10:04 följande:
    Kan säga att ja har aldrig fått röda prickar när ja rakat mig.men ja använder epilatorn rätt mycket också;) ja de gör ont i början men sen är det en skön känsla;)
    Ett tips är att smörja in sig med silikonbaserat glidmedel.det blir så mjukt och lent;)

Funkar eoilatorn även runt anus??
Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...