• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Krusenberg
    tvetalan skrev 2014-01-23 23:16:27 följande:
    Bugaboo buffalo all black kommer i april någon gång. Kanske därför de inte kan säga något om priserna exakt. Dock så vet jag att babyhuys har haft "blogdiscount"- rabatten väldigt väldigt länge!

Tack för infon!

Vet du om det kommer några nya färger på tygerna också?
  • tvetalan
    Krusenberg skrev 2014-01-24 06:07:25 följande:

Tack för infon!

Vet du om det kommer några nya färger på tygerna också?
    Nej vet inget säkert tyvärr. Skulle dock bli en hel del roliga samarbeten i år vilket borde inkludera buffalon också. Tidigare har den ju varit för "ny" på marknaden. Vi får helt enkelt vänta och se :)

Jag köpte svart/svart men kommer det ut en ny suffla beställer jag kanske från holland :)
  • Krusenberg

Blir nog svart/svart för oss också och sen piffa upp den med andra saker och ev. köpa extra suflett.

Känns bara så tidigt att beställa nu...

• tvetalan
    Krusenberg skrev 2014-01-24 06:44:28 följande:

Blir nog svart/svart för oss också och sen piffa upp den med andra saker och ev. köpa extra suflett.

Känns bara så tidigt att beställa nu...

Det är min tanke också! Blir lättare att matcha olika färger med svart, har sett en hel del fina kombinationer :)

När har du bf? Jag beställde nog lite för tidigt men ville nappa på erbjudandet då det var. Har själv bf i mars och vagnen står nu fint o väntar på bebis :)
  • Krusenberg
    tvetalan skrev 2014-01-24 06:57:47 följande:
    Det är min tanke också! Blir lättare att matcha olika färger med svart, har sett en hel del fina kombinationer :)

När har du bf? Jag beställde nog lite för tidigt men ville nappa på erbjudandet då det var. Har själv bf i mars och vagnen står nu fint o väntar på bebis :)

Har BF i slutet av maj. Får hem den i mitten/slutet av mars om jag beställer den i februari meddelade dem.

Bara jag som är så vidskeplig!

Fast händer det något går den ju alltid att sälja! Borde vara lätt då det inte finns så många begagnade.

Beställde du något mer än vagnen?
  • Krusenberg
    Mia86gbg skrev 2014-01-24 08:09:37 följande:
    Jag fick ytterligare rabatt hos babyplus bär jag uppgav att jag läst rekommendation på bloggen hejbaby.com.

Utöver "standardrabatten"?
  • Krusenberg

Frågade om pris, fraktkostnad och leveranstid.

Babyhuys och babyplus svarade inom två timmar. Moedest mooiste har fortfarande inte svarat.

• emilsmamma
    Krusenberg skrev 2014-01-24 08:08:08 följande:
    Har BF i slutet av maj. Får hem den i mitten/slutet av mars om jag beställer den i februari meddelade dem. Bara jag som är så vidskeplig! Fast händer det något går den ju alltid att sälja! Borde vara lätt då det inte finns så många begagnade. Beställde du något mer än vagnen?

Babyhuys har "förlossningsgaranti". Dvs de köper tillbaka allt om så skulle behövas. Du får dock stå för returfrakt och måste ha kvar alla originalkartonger. Du får montera vagnen och testa alla delar men inte köra den ute. (Jag är också nojjig av mig.. Men nu åker lilltjejen fint i sin Buffalo. Är supernöjd!)
Svar på tråden Bugaboo Buffalo !