• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Peak
    Ello1 skrev 2013-10-19 20:30:11 följande:
    Jag har också beställt allt från babyhuys! Buffalon, sittdyna, åkpåse (den dyra), mugghållare, maxi-cosi babyskydd, myggnät samt bugaboo necessär för 11.500, inkl frakt!
    Mailade kundtjänst, då fick jag en rabattkod (på 10% tror jag) 
    oj hur fick du det så billigt??

La i de sakerna jag tror du menar i min varukorg och med 10% rabatt får jag fram ca 1395 € (ca 12,237:- )

Är det dessa saker du menar?

• Ello1
    Peak skrev 2013-10-20 12:33:17 följande:

La i de sakerna jag tror du menar i min varukorg och med 10% rabatt får jag fram ca 1395 € (ca 12,237:- )

Ja PRECIS de du lagt i din korg! Jag mailade dem allt jag skulle beställa, så gav de mig en rabattkod =)
  • Ello1
    Peak skrev 2013-10-20 12:33:17 följande:

Jag loggade in på min mail för att dubbelkolla vad jag hade betalt, så här hade hon skrivit "No problem! I can offer you this entire list for € 1439,- including shipping to you in Sweden!" efter att jag mailat dem mina önskemål. Men detta var i april =)
  • Ello1
    Ello1 skrev 2013-10-24 22:25:34 följande:
    Jag loggade in på min mail för att dubbelkolla vad jag hade betalt, så här hade hon skrivit "No problem! I can offer you this entire list for € 1439,- including shipping to you in Sweden!" efter att jag mailat dem mina önskemål. Men detta var i april =)
    ursäkta spammandet, men då fick du det billigare! detta var ju ett tag sen, valutan kan ha ändrats! Nu blev jag nyfiken på att hitta transaktionen på internetbanken o se om det faktiskt var under 12'...
  • Peak

ja valutan kan ju skilja en del, beställer man nu så droppar den väl nästa vecka Flört

Förde du över pengar eller betalade med kort?

• Ello1
    Peak skrev 2013-10-25 13:28:07 följande:
    ja valutan kan ju skilja en del, beställer man nu så droppar den väl nästa vecka Flört

Förde du över pengar eller betalade med kort?
    Hmm tror att jag fick ett mail med instruktioner på hur jag skulle betala via en länk, antagligen med kort!
  • Ello1

Så mycket som jag gillar min Buffalo, måste jag ändå säga att den är tyvärr lite tyngre att köra, inte alls som cameleon eller ens donkeyn, som, otroligt nog, är enklare att köra! Den går liksom inte att köra med endast en hand... 

• tvetalan

Jag såg en man idag som körde vagnen med bara en hand. Såg lätt som en plätt ut :) men ska faktiskt till affärn o prova idag. Känna på den lite!

• emilsmamma

Peak, jag betalade med kort på babyhuys hemsida. Enkelt och säkert med secured by visa.

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !