• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Littlefoot

Jag beställde min Buffalo från Babyhuys (som jag nämnt tidigare i tråden tror jag) och fick 10% rabatt, fri frakt och jättebra service. Nu har jag dock satt dem lite på prov då ett av däcken behövde reklameras. Hittills har jag fått jättebra kontakt och de har vidarebefordrat ärendet till Bugaboo, jag hoppas att jag får ett nytt däck hem utan bekymmer, men jag återkommer i frågan. Det blir ju s.a.s eldprovet för Babyhuys - så länge allt funkar är ju saker och ting sällan problem...

People who say they sleep like a baby usually don?t have any.
  • Krusenberg
    Littlefoot skrev 2014-01-25 13:21:14 följande:
    Jag beställde min Buffalo från Babyhuys (som jag nämnt tidigare i tråden tror jag) och fick 10% rabatt, fri frakt och jättebra service. Nu har jag dock satt dem lite på prov då ett av däcken behövde reklameras. Hittills har jag fått jättebra kontakt och de har vidarebefordrat ärendet till Bugaboo, jag hoppas att jag får ett nytt däck hem utan bekymmer, men jag återkommer i frågan. Det blir ju s.a.s eldprovet för Babyhuys - så länge allt funkar är ju saker och ting sällan problem...

Har hört att de ska vara bra.

Låt oss få veta hur det går!
  • Krusenberg
    Tant Groda skrev 2014-01-25 19:30:00 följande:
    Det ingår en madrass

Vad bra!!

Haha lustigt om det inte hade gjort det!
  • Littlefoot
    Krusenberg skrev 2014-01-25 17:42:11 följande:

Har hört att de ska vara bra.
    Låt oss få veta hur det går!
    Jag återkommer i frågan:)
  • Krusenberg
    Littlefoot skrev 2014-01-26 22:24:18 följande:
    Jag återkommer i frågan:)

Hur har det gått?
  • Aprilmamman1

Vi beställde från Babyhyus.se. Tog erbjudnadet på 15% så man fick vänta 3-5 veckor. 
    Beställde 6 jan och fick vagnen i torsdags! 
    Var även men garanti och instruktionsbok!

Mycket nöjda! betalde 8200 utan tillbehör!
    Om ni är osäkra välj baybhuys.se o betala med Visa Secure då är pengarna spårade.

• Littlefoot
    Krusenberg skrev 2014-02-02 08:56:11 följande:

Hur har det gått?
    Jättebra service från Babyhuys som skickade iväg däcket inom några dagar, sämre service från Posten som ännu inte har lyckats leverera det hem till mig...
Svar på tråden Bugaboo Buffalo !