• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Krusenberg
    Mia86gbg skrev 2014-02-10 11:43:29 följande:
    Jag beställde 7/1, fick bekräftelse att det kommit till dem 28/1, betalade 29/1, fick besked att de skickat iväg det 30/1 och det kom hem till mig 4/2.

Tack!
  • Smum10

Hoppar in här för jag ska köpa mig en Buffalo till mitt andra barn som kommer i början av Juli. Har följt tråden och tänkt att beställa från Holland precis som många av er har gjort.

Men idag såg jag att det har kommit nya färger till buffalon som kommer bli tillgängliga i april 2014. Tror ni dessa kommer att finnas på deras hemsidor då oxå? Tänkte beställa i april så att man kan få mer rabatt pga av längre leveranstid som någon skrev men ändå ha den hemma lite innan barnet ifall det skulle komma tidigare.

• Carolyn with 3
    Tizi skrev 2014-02-06 09:21:17 följande:
    Någon som beställt från "Moeders Mooiste"? Mailade fyra ställen igår och fick svar snabbt av dom. 895 euro för vagnen och sen ytterligare rabatt på tillbehör..
    Väntar in svar från de andra..
    Jag har handlat från dem och blev väldigt nöjd. Bra service, snabb leverans. Och så fick jag godispåse och kakpaket också. *mums* 
    Mamma till 5 gosungar
  • Tizi

Då kanske man vågar beställa från dom iaf då! Det var det billigaste erbjudandet jag fick!

Carolyn with 3 skrev 2014-02-11 19:35:11 följande:
    Jag har handlat från dem och blev väldigt nöjd. Bra service, snabb leverans. Och så fick jag godispåse och kakpaket också. *mums* 

• emilsmamma
    Smum10 skrev 2014-02-11 18:57:44 följande:
    Hoppar in här för jag ska köpa mig en Buffalo till mitt andra barn som kommer i början av Juli. Har följt tråden och tänkt att beställa från Holland precis som många av er har gjort.

Men idag såg jag att det har kommit nya färger till buffalon som kommer bli tillgängliga i april 2014. Tror ni dessa kommer att finnas på deras hemsidor då oxå? Tänkte beställa i april så att man kan få mer rabatt pga av längre leveranstid som någon skrev men ändå ha den hemma lite innan barnet ifall det skulle komma tidigare.
    Skulle anta det eftersom Bugaboo är ett holländskt märke att deras egen marknad är snabbt up to date. Men vet såklart inte, du kan ju alltid maila och fråga :)
  • tvetalan
    Smum10 skrev 2014-02-11 18:57:44 följande:

Jag har hört att leverans är i april. Gäller även svenska butiker. Man kan alltså förboka vagn innan april och så skickar dem det när de fått in det. Förmodligen under april månad.

Moeders mooiste skulle jag aldrig beställa ifrån eftersom de är dåliga med reklamationer. Skulle inte vilja stå ensam om något händer!
  • Smum10
    emilsmamma skrev 2014-02-11 21:06:29 följande:
    Skulle anta det eftersom Bugaboo är ett holländskt märke att deras egen marknad är snabbt up to date. Men vet såklart inte, du kan ju alltid maila och fråga :)

Haha ja det kan man ju tycka då, har fått för mig att det var brittiskt fråga mig inte varför 😄 Tänkte köpa mig en med svart chassi och khaki färgad sufflett/topplock i så fall 😍
  • Liv2014
    Tizi skrev 2014-02-11 21:05:47 följande:
    Då kanske man vågar beställa från dom iaf då! Det var det billigaste erbjudandet jag fick!
    @Tizi:
    Hur gjorde du för att få bättre pris än det som stod på sidan? Är också sugen på att beställa en vagn av dem.
    Cool
  • Tizi

Jag mailade bara och frågade jag är också lite sugen på en all black så jag ska nog maila igen och fråga exakt när den kommer innan jag beställer. Så får vi se vad det blir!

Liv2014 skrev 2014-02-11 21:53:32 följande:
    @Tizi:

Hur gjorde du för att få bättre pris än det som stod på sidan? Är också sugen på att beställa en vagn av dem.

• Smum10
    tvetalan skrev 2014-02-11 21:23:58 följande:
    Jag har hört att leverans är i april. Gäller även svenska butiker. Man kan alltså förboka vagn innan april och så skickar dem det när de fått in det. Förmodligen under april månad. Moeders mooiste skulle jag aldrig beställa ifrån eftersom de är dåliga med reklamationer. Skulle inte vilja stå ensam om något händer!

Ännu bättre, börja maila lite då och höra :)
Svar på tråden Bugaboo Buffalo !