• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Krusenberg
    tvetalan skrev 2014-03-04 12:36:03 följande:
    Om några dagar smäller det :) kommer bli igångsatt så jag vet ju ungefär när bebis väntas vara här.

Spännande!!

Vad har du valt för färger på vagnen?

(Sorry om jag missat denna information innan)
  • Tizi

Jag har beställt och betalat min "all black" men den levereras ju inte förrän i april så då antar jag att 3 år gäller för min del då?

• tvetalan
    Krusenberg skrev 2014-03-04 18:01:15 följande:

Har nu fått leveransen men det saknades en vara. Det är avbockad på deras följesedel men den fanns inte med i leveransen.

Har kontaktat dem och jag hoppas de hjälper mig.

Är det någon som råkat ut för liknande med babyplus?

Oroa dig inte, det brukar lösa sig! Vad var det som saknades egentligen?

Var tråkig och beställde svart suffla. Har dekorplastat vagnen nu så den är helsvart. Råtuff om du frågar mig ;) du beställde svart också?
  • Krusenberg
    tvetalan skrev 2014-03-04 18:09:28 följande:
    Oroa dig inte, det brukar lösa sig! Vad var det som saknades egentligen?

Var tråkig och beställde svart suffla. Har dekorplastat vagnen nu så den är helsvart. Råtuff om du frågar mig ;) du beställde svart också?

Ja allt svart utom en grå yllefilt, grå sittdyna och sommarsufletten. Lättare att matcha med andra färger sen. :)

Var sittdynan som inte kom med i leveransen.

Vet du vad ni får?
  • Krusenberg
    Tizi skrev 2014-03-04 18:02:45 följande:
    Jag har beställt och betalat min "all black" men den levereras ju inte förrän i april så då antar jag att 3 år gäller för min del då?

Ja det borde vara så.
  • Krusenberg
    Krusenberg skrev 2014-03-04 18:01:15 följande:
    Har nu fått leveransen men det saknades en vara. Det är avbockad på deras följesedel men den fanns inte med i leveransen.

Har kontaktat dem och jag hoppas de hjälper mig.

Är det någon som råkat ut för liknande med babyplus?

Det har löst sig! :)
  • tvetalan
    Krusenberg skrev 2014-03-05 12:40:46 följande:

Det har löst sig! :)
    Gud så skönt!!

Här är bebis redan på väg! :D
  • Krusenberg
    tvetalan skrev 2014-03-05 12:58:12 följande:
    Gud så skönt!!

Här är bebis redan på väg! :D

Heja heja!
  • Sade

Hej!

Efter att ha läst bara positivt om att beställa vagn från Holland slog jag till igår och beställde buffalon med diverse tillbehör från Babyhuys. Cool Kändes bra mycket tryggare att göra en så dyr beställning från utlandet efter att ha läst om andras erfarenheter på nätet, bl.a. i den här tråden. Tackar för all info!

Det blev en svart med aluminiumram som jag tänker pimpa helsvart med chassiskydden. Räknade ut att jag sparade 4700 kr genom att beställa från Holland jämfört med om jag hade köpt samma prylar här i Sverige!!

Hoppas allt bara funkar bra nu. Lite nervös är jag allt ändå...

• tvetalan
    Sade skrev 2014-03-06 10:06:40 följande:

Hej!

Efter att ha läst bara positivt om att beställa vagn från Holland slog jag till igår och beställde buffalon med diverse tillbehör från Babyhuys. Cool Kändes bra mycket tryggare att göra en så dyr beställning från utlandet efter att ha läst om andras erfarenheter på nätet, bl.a. i den här tråden. Tackar för all info!

Det blev en svart med aluminiumram som jag tänker pimpa helsvart med chassiskydden. Räknade ut att jag sparade 4700 kr genom att beställa från Holland jämfört med om jag hade köpt samma prylar här i Sverige!!

Hoppas allt bara funkar bra nu. Lite nervös är jag allt ändå...

Det kommer att gå jättebra :) oroa dig inte! De är seriösa och väldigt bemötande på Babyhuys så det ska inte vara några problem! Hoppas du får din fina vagn snart!

Vilka tillbehör beställde du?
Svar på tråden Bugaboo Buffalo !