• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Tizi

Ok så då lämnar dom till typ posten i närheten om man inte är hemma? Vi är troligtvis inte hemma om dom levererar dagtid nämligen men jag kan gärna hämta den själv nånstans i närheten så det är ju bra isf!

gubbenhilfe skrev 2014-03-27 14:28:47 följande:
    Till mig hörde de inte av sig. Fick en lapp om att de försökt leverera. Jag körde ut till uppsamlingsstället och hämtade den dagen därpå. Men man kan boka in en ny adress tror så kan de leverera till ditt jobb istället.

• gubbenhilfe
    Tizi skrev 2014-03-27 17:35:06 följande:

Ok så då lämnar dom till typ posten i närheten om man inte är hemma? Vi är troligtvis inte hemma om dom levererar dagtid nämligen men jag kan gärna hämta den själv nånstans i närheten så det är ju bra isf! smile1.gif

Vi hämtade vår på postens uppsamlingscentral, inte vårt vanliga ombud. Den var tydligen för tung. Jag hade beställt lite extra saker så om du bara beställt vagnen så kanske du klarar gränsen.
  • Tizi

Tjaaa en mugghållare blev det oxå så får väl se hehe nädå det blir nog inga problem för postens central o vårt närmsta utlämningsställe ligger supernära varann o typ 5 min från vårt hus! Toppen, tack för svar, då behöver jag inte ha ångest för det!

gubbenhilfe skrev 2014-03-27 17:42:28 följande:
    Vi hämtade vår på postens uppsamlingscentral, inte vårt vanliga ombud. Den var tydligen för tung. Jag hade beställt lite extra saker så om du bara beställt vagnen så kanske du klarar gränsen.

• Lakrits

Nu är min vagn i Malmö, så den borde ju komma i början mitten av nästa vecka. BF på måndag så får se om den hinner.

• mitthemligajag
    Lakrits skrev 2014-03-28 21:00:59 följande:

Nu är min vagn i Malmö, så den borde ju komma i början mitten av nästa vecka. BF på måndag så får se om den hinner. smile1.gif

Våran är också i Malmö tydligen! Jisses vad fort de går, den som inte skulle komma förens i slutet av april mars :p redan då tyckte vi de kändes tidigt men men! :)
  • Tizi
    Nu är min vagn i Malmö, så den borde ju komma i början mitten av nästa vecka. BF på måndag så får se om den hinner.

mitthemligajag skrev 2014-03-28 21:16:53 följande:
    Våran är också i Malmö tydligen! Jisses vad fort de går, den som inte skulle komma förens i slutet av april mars :p redan då tyckte vi de kändes tidigt men men! :)

Och min är oxå i Malmö!! Tjohoo!!
  • Tizi

mitthemligajag skrev 2014-03-28 21:16:53 följande:

Har ni fått hem eran vagn än? Stod att min var i Jönköping igårkväll "out for delivery" så min borde bli levererad idag då jag bor drygt en timme ifrån Jönköping. Fasen att jag inte är hemma förrän efter 15 idag!!!
  • Lakrits

Min är i Örebro idag, bor 1h därifrån. Gissar att den finns vid mitt utlämningsställe i morgon och kanske får ett sms eller avi dagen efter...eller kan de hinna det i morgon?

• Tizi

Jag missade leveransen med typ 3 minuter!!! Störande eller vad!! Jag hade fått en avi i brevlådan när jag kom hem förut att de försökt leverera kl 15, kollade klockan och den var 15.03!! Vilken otur... Men men, Den kan hämtas imorgon efter 16 på postens utlämningsställe. Såå nyfiken nu på hur den är och ser ut!

Lakrits skrev 2014-03-31 17:41:23 följande:
    Min är i Örebro idag, bor 1h därifrån. Gissar att den finns vid mitt utlämningsställe i morgon och kanske får ett sms eller avi dagen efter...eller kan de hinna det i morgon?

• Lakrits

Såg att de gjort ett barnvagnstest i några tidningar och Buffalon fick bra recensioner. 5 på kvalitet och på något mer jag inte minns men 3 på att den var lite osmidig och inte hade någon fjädring.

Får hoppas vi blir nöjda iaf!

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !