• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Lakrits

Nu kom posten med paket från Babyhuys men det var inte vagn utan babyskydd, åkpåse, topset och adapter till babyskyddet.

Såg i mailet att det var två olika rader och två paketnr så de verkar skicka det i två omgångar men även vagnen ska vara i Örebro så antar att den är på G alt att de försökte leverera den i går.

• Lakrits
    mitthemligajag skrev 2014-04-02 06:45:24 följande:

Galet vad fort de gick! Nu ligger den nerpackad igen och inväntar augusti! Låååång väntan phpSq53dW14778.jpg

Åh vad snygg!! Nu vill jag ha min med!
  • tvetalan
    mitthemligajag skrev 2014-04-02 06:45:24 följande:

Galet vad fort de gick! Nu ligger den nerpackad igen och inväntar augusti! Låååång väntan phpSq53dW14778.jpg

Den är så sjukt fin! Den som väntar på nåt gott...

Men varför har du vänt liggdelen utåt? :)
  • mitthemligajag
    tvetalan skrev 2014-04-02 07:05:43 följande:
    Den är så sjukt fin! Den som väntar på nåt gott...

Men varför har du vänt liggdelen utåt? :)
    Tog kort i varje läge som alla delar kunde vändas åt, jag skulle skicka till min preggo vännina dom ville se och är sugen, råkade bli en sån bild här åt ;)
  • mitthemligajag
    mitthemligajag skrev 2014-04-02 07:15:23 följande:
    Tog kort i varje läge som alla delar kunde vändas åt, jag skulle skicka till min preggo vännina dom ville se och är sugen, råkade bli en sån bild här åt ;) phpvzqd1I45394.jpg
    Att skriva på telefonen är inte alltid lätt såg jag nu...
  • gubbenhilfe
    Lakrits skrev 2014-04-02 06:54:43 följande:
    Åh vad snygg!! Nu vill jag ha min med!
    Oj, hur klarade du av att packa ner den igen? Vår bäbis kommer i slutet av juli men min vagn står så fin och glänser i hallen och har gjort det i snart en månad. Jag brukar klappa på den lite när jag går förbi och drömma om sommaren.
  • SweetJune

Hej!

Köpte en bugaboo buffalo för några månader sen och vår lilla bebis är beräknad till nu i mitten av april. Har inte tänkt på myggnät när jag köpte den.. hur har ni gjort? tror ni det behövs?

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !