• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Mia86gbg
    KajsaOskar skrev 2014-03-07 09:03:10 följande:

Någon som vet när babyhuys får vagnen med svart chassi? Betalar man samtidigt som man beställer?

Kanske ska beställa direkt nu och dom levererar såfort de har fått in vagnen med svart chassi?
    Överväger vitt topset, eller ska man köra på svart som är lätt att matcha?

På babyplus betalade man när de hade fått vagnen till sitt lager, därefter skickade de vagnen till mig.
  • Tizi

Jag har beställt en all black från babyhuys. Betalade direkt så nu väntar jag bara på att den ska skickas så fort den kommer in i april!

Någon som vet när babyhuys får vagnen med svart chassi? Betalar man samtidigt som man beställer?

Kanske ska beställa direkt nu och dom levererar såfort de har fått in vagnen med svart chassi?

• Lakrits

De har dragit pengar för min med som ska komma i april och är en all-black.
  • mitthemligajag

Hej!

hoppas jag kan få lite hjälp av er som beställt! Är vääääldigt tidigt ute ( v12) då jag tänkt beställa Buffalo All black från Holland! Första bebben och jag vill inte få hem en trasig vagn som jag inte hinner få tillbaka hem och massa krångel så jag är ute i god tid, blivit varnad haha!

Så nu har vi hittat två bra sidor, varav vi har mailat den ena babyplus, samt sett ett pris från babyhuys, På babyhuys blir priset 9992 ink frakten då. Någon som beställt en all black/ black från baby plus? Vad fick ni för pris?

och hur lång tid har de tagit för er att få vagnen? stod att vagnen på babyplus kommer in igen i april och jag antar att vi blir att ligga längst ner på leverans listan så det tar nog någon månad för oss  :)

• Tizi

All black kommer in i början av april på alla ställen vad jag fattat det som, den finns alltså inte än men många har dekorplastat sona svarta.

Jag har beställt en från babyhuys och inväntar nu leverans nångång i april! Betalade 8763 kr för all black och mugghållare!

mitthemligajag skrev 2014-03-15 16:20:17 följande:
    Hej!

hoppas jag kan få lite hjälp av er som beställt! Är vääääldigt tidigt ute ( v12) då jag tänkt beställa Buffalo All black från Holland! Första bebben och jag vill inte få hem en trasig vagn som jag inte hinner få tillbaka hem och massa krångel så jag är ute i god tid, blivit varnad haha!

Så nu har vi hittat två bra sidor, varav vi har mailat den ena babyplus, samt sett ett pris från babyhuys, På babyhuys blir priset 9992 ink frakten då. Någon som beställt en all black/ black från baby plus? Vad fick ni för pris?

och hur lång tid har de tagit för er att få vagnen? stod att vagnen på babyplus kommer in igen i april och jag antar att vi blir att ligga längst ner på leverans listan så det tar nog någon månad för oss  :)

• mitthemligajag
    Tizi skrev 2014-03-15 17:45:08 följande:

All black kommer in i början av april på alla ställen vad jag fattat det som, den finns alltså inte än men många har dekorplastat sona svarta.

Jag har beställt en från babyhuys och inväntar nu leverans nångång i april! Betalade 8763 kr för all black och mugghållare!

Okej de är så de är!! Då har dom säkert ännu mer kö på den vagnen :p men vad konstigt att du fått ett bättre pris på babyhuys än mig... Hade du ngn rabattkod eller var de ngt erbjudande? De skiljer ju mer än 1000 kr....
  • Lakrits
    mitthemligajag skrev 2014-03-15 18:05:29 följande:
    Okej de är så de är!! Då har dom säkert ännu mer kö på den vagnen :p men vad konstigt att du fått ett bättre pris på babyhuys än mig... Hade du ngn rabattkod eller var de ngt erbjudande? De skiljer ju mer än 1000 kr....
    15% fick jag i rabatt om jag kunde ta den vanliga leveransen på 3-5v. Om jag valde 3-5 dagar fick jag en kod för 10% rabatt.

Nu var det ändå väntetid på all-black så jag tog 15% i rabatt.
  • mitthemligajag
    Lakrits skrev 2014-03-15 19:30:43 följande:
    15% fick jag i rabatt om jag kunde ta den vanliga leveransen på 3-5v. Om jag valde 3-5 dagar fick jag en kod för 10% rabatt.

Nu var det ändå väntetid på all-black så jag tog 15% i rabatt.
    Vadå hur fick du den rabatten då? De står bara att man kan fylla i en rabattkod men vi har ju ingen :p vart hittade du koden?
  • Lakrits
    mitthemligajag skrev 2014-03-15 19:43:27 följande:
    Vadå hur fick du den rabatten då? De står bara att man kan fylla i en rabattkod men vi har ju ingen :p vart hittade du koden?
    Det står på sidan att man kan maila dem för att få ett erbjudande på just Buffalon.
  • mitthemligajag

Hittade en rabattkod som gav 15% från ngn holländsk mammablogg haha! Så jag fick samma pris som dig! Beställt och klart :)

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !