• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Sade

Skönt att höra Glad

Passade på att köpa tillbehör för den slanten som jag sparade på att beställa vagnen från Holland. Bra logik va?

Jag beställde den dyra varianten av åkpåse, ståbräda med adapter, den lilla skötväskan, mugghållare och det avancerade solskyddet. Verkar väldigt praktiskt med det solskyddet som går att dra över hela vagnen med tanke på att bebisen är beräknad till mitten av maj.

• Krusenberg
    Sade skrev 2014-03-06 12:57:20 följande:
    Skönt att höra

Passade på att köpa tillbehör för den slanten som jag sparade på att beställa vagnen från Holland. Bra logik va?

Jag beställde den dyra varianten av åkpåse, ståbräda med adapter, den lilla skötväskan, mugghållare och det avancerade solskyddet. Verkar väldigt praktiskt med det solskyddet som går att dra över hela vagnen med tanke på att bebisen är beräknad till mitten av maj.

Jag köpte också den åkpåsen samt solskyddet. Köpte även adaptrar till babyskydd, yllefilt och sittdyna. Blev 420kr mer än att bara handla vagnen i butiken här i stan.

Mycket bra priser!

Har också BF i maj. Fick hem vagnen i måndags. Jag vill gärna använda vagnen nu! :)
  • Krusenberg

Madrassen som följde med, räcker den eller har ni andra kompletterat med en annan madrass?

• gubbenhilfe

Fick min vagn idag. Lycklig som ett litet barn på julafton börjar plocka upp alla delar. Först ser jag att jag fått fel toppfärg. Hade beställt off white men fick svart. Sen ser jag att vagnen är sönder! Har mailat babyplus och väntar på svar men jag får garanterat skicka tillbaka chassit. Just bu känns det jäkligt bra att jag var ute i god tid. Bäbis dyker inte upp förrän i juli och tills dess ska ju alla delar vara på plats.

• Krusenberg
    gubbenhilfe skrev 2014-03-06 19:54:20 följande:
    Fick min vagn idag. Lycklig som ett litet barn på julafton börjar plocka upp alla delar. Först ser jag att jag fått fel toppfärg. Hade beställt off white men fick svart. Sen ser jag att vagnen är sönder! Har mailat babyplus och väntar på svar men jag får garanterat skicka tillbaka chassit. Just bu känns det jäkligt bra att jag var ute i god tid. Bäbis dyker inte upp förrän i juli och tills dess ska ju alla delar vara på plats.

Nej vad tråkigt!

Vilken del är det på bilden?

Ska nog kolla igenom min vagn för nu blev jag nojjig...
  • gubbenhilfe
    Krusenberg skrev 2014-03-07 06:20:58 följande:

Nej vad tråkigt!

Vilken del är det på bilden?

Ska nog kolla igenom min vagn för nu blev jag nojjig...
    Det är den ena av de två som sticker upp som man fäster ligg- eller sittdelen på.
  • Krusenberg

Är det någon som har adaptrar till britax babyskydd?

Jg tittade lite närmare på dem och den vit apärren ska låsas mot vagnen. Eller?

• Krusenberg
    Krusenberg skrev 2014-03-07 08:47:05 följande:
    Är det någon som har adaptrar till britax babyskydd?

Jg tittade lite närmare på dem och den vit apärren ska låsas mot vagnen. Eller?

Vita spärren ska det stå.
  • KajsaOskar

Någon som vet när babyhuys får vagnen med svart chassi? Betalar man samtidigt som man beställer?

Kanske ska beställa direkt nu och dom levererar såfort de har fått in vagnen med svart chassi?
    Överväger vitt topset, eller ska man köra på svart som är lätt att matcha?

• Mia86gbg

Nu har jag registrerat min vagn på bugaboos hemsida, är det något mer man bör göra för att ha garanti o allt sånt säkrat?!

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !