• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • MissKaos

Vad skönt! Och snabbt! Hur gick det?

LillaLoppanT skrev 2013-07-30 21:22:47 följande:
    Det kom igång av sig självt! Vaknade strax innan sex av en värk. 10.44 föddes Freja! 3325g 51cm

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jadå.

Många tips! Efter efterkontrollen.. stenhård kostkoll och långdistsnslöpning men glrst bäckenbotten träning promenader och anpassade pass.. jag hade ca 13-15% underhudsfett vid koll ett tag före grav. Väldigt lågt mao och jag hade kilon att ta av efter sonen..

För mig är det kört. Fyller 38 i höst. Maken är betydligt äldre. Vi skulle inte orka.

Dannii B skrev 2013-07-30 18:32:13 följande:
    Grattis alla som fått smått... Lycka till med igångsättningen Lilla Loppan. Usch... jag är helt med på att inte ha fler barn men när man sitter med dyrgripen i famnen så riktigt hugger det i mammahjärtat. Vet att det går över sen när de blir mer självgående. Tror det är hela grejen med att känna sig " behövd" som spökar. Tänker. .jag e ju bara 31...kanske när jag e 35.. men vem orkar börja om och så håller jag på. !!!!!!!!!!!! 20 kg att bli av med..tack som fan foglossning...har ett sötsug som inte är av denna värld Står emot med allt jag har..måste hitta ngt som tar bort det. Tips? ???

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    Det kom igång av sig självt! Vaknade strax innan sex av en värk. 10.44 föddes Freja! 3325g 51cm

Grattis!! Härligt d började av sig själv
  • solskenstjejen

Tack för alla grattis :)

Grattis LillaLoppan! Skönt att det gick så fort :) Är du på Mölndal eller östra?

MissKaos: Fl gick bra, det blev planerat snitt och jämfört med det jag gjorde för sju år sen så mår jag mycket bättre nu.

• annvian

Oj, vad snabbt. Det är så jag hoppas det blir med tiden. O utan komplikationer Drömmer.

Ett stort grattis till lilla tjejen!
  • September2009

Grattis till flickan! Gud så skönt för dig med snabb fl denna gången, tog väl rätt lång tid förra gången va? Något man alltid kan trösta sig med när det börjar närma sig fl nr två. Första gången tog det 14 timmar från första värken och nu bara sju, det var skönt vill jag lova (kanske inte är rätt ordval för att beskriva en fl iof hehe).

• Dannii B
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Wheey..GRATTIS vad kul att det gick av sig självt..
  • TeddyGirl82

Sover ni i bh? Det kan läcka ibland här. Men inatt sov hon extremt länge här. 21-05. Då blev brösten hårda.

• Vilgot o Lillpyret
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Vad skönt att det satte igång av sig självt! Grattis till Freja! Hoppas att allt gått bra!
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013