• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • Vilgot o Lillpyret
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-31 20:19:47 följande:
    Sover ni i bh? Det kan läcka ibland här. Men inatt sov hon extremt länge här. 21-05. Då blev brösten hårda.

Ja, alltid. Det rinner nästan hela tiden. Jag kan oftast inte ligga på sidan och amma heller för då blir det en stor, blöt fläck i sängen. Rätt jobbigt faktiskt.
  • TeddyGirl82
    Vilgot o Lillpyret skrev 2013-07-31 22:25:26 följande:
    Jag har nyligen startat gruppen Föräldraledig i Göteborg på Facebook. Gå gärna med där om ni vill. :)

Hittar den inte..tror jag
  • TeddyGirl82

Förstår inte hur mycket mjölk som går i en sån liten. Och vad dom är rädda att missa. Hon vägrar sova sen hon vakna vid 5 idag

• MissKaos

Olika perioder det där.. sömn är alltid ett gissel! Är sååå avis på er som fått nu. Såg loppans på fb. Söt som socker!

TeddyGirl82 skrev 2013-08-01 11:14:42 följande:
    Förstår inte hur mycket mjölk som går i en sån liten. Och vad dom är rädda att missa. Hon vägrar sova sen hon vakna vid 5 idag

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    Gravid BF- LISTAGravid  
    * TeddyGirl82 - 31 år, Torslanda, första barnet 3/7  
    * September2009 - 32 år, Mölndal, andra barnet 17/7
    * LillaLoppanT - 33 år, Mölnlycke, andra barnet, 20/7
    * WeeBee - 33 år, Frölunda, första barnet, 20/7
    * Dannii B - 31 år, Mölndal, tredje barnet 23/7
    * solskenstjejen- 29 år, Angered, tredje barnet 5/8
    * SusannneL- 25år, Angered, första barnet 7/8  
    * MoonFlight- 29 år , Skepplanda, fjärde barnet 17/8
    * annvian - 33 år, Linné, andra barnet, 9/9
    * Chickie- 33 år, nära Kviberg, andra barnet 21/9
    * FridaE -  34 år, Wieselgrensplatsen, första barnet, 26/10
    * MissKaos - Kviberg, andra barnet 7/12  

BabyFöddaBaby:
    * Vilgot och Lillpyret-  24 år, Brunnsbo, andra barnet född 23/
    6
    * Teddygirl- 31år, Torslanda, första barnet Tilde född 19/7 

Vi får uppdatera lite tror jag... :P   
  • Dannii B

Min skrutt äter och sover....skiter. Inte mkt vakentid. Hade bvc här på besök. .. hon har sen vi lämnade bb gått upp 370g. Har en baddare på 4 kilo...ändå är hon så liten och skör i mina ögon. Ska verkligen bli kul att ses när alla har fått.

• TeddyGirl82
    Dannii B skrev 2013-08-01 16:07:04 följande:
    Min skrutt äter och sover....skiter. Inte mkt vakentid. Hade bvc här på besök. .. hon har sen vi lämnade bb gått upp 370g. Har en baddare på 4 kilo...ändå är hon så liten och skör i mina ögon. Ska verkligen bli kul att ses när alla har fått.

Hehe men dom ska vara goa och runda.
  • TeddyGirl82

Jag känner mig otillräcklig. Vet inte vad som händer...hoppas d inte e depression. Är d bvc man ska prata om sånt med? Eller mvc?

• Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-08-01 16:58:37 följande:
    Hehe men dom ska vara goa och runda.

Jo förvisso. . bara hon inte blir som sonen..han var TJOCK.. förvånas än idag att stackarn kunde andas. Såg ut som Buddha×2 Med 1:a barnet så köpte jag ett par skitfula men ack så bekväma " bh" på apoteket de ser ut som brynjor i kids size typ. De sover jag i..aslätt att bara dra över tuttarna när man ammat färdigt på natten. Sportbh borde nog oxå funka. Men sicka meloner man har fått. Nu är de värre än någonsin. Efterbilderna lär inte vara nådiga. Får nog "fixa" dem eftrr allt detta
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013