Vilgot o Lillpyret skrev 2013-04-17 23:10:33 följande:
Nu är beslutet fattat, jag läser klart denna kurs (2,5 vecka kvar) sedan går jag på föräldraledighet! Det känns så skönt! Jag ska ta hand om mig själv, vila, förbereda mig inför förlossningen, göra avslappningsövningar. Har så mycket i mitt huvud nu så det ska bli skönt att få tid till att reflektera. När kursen är över har jag mycket tid till att fika!
Vilgot o Lillpyret skrev 2013-04-17 23:10:33 följande:
Nu är beslutet fattat, jag läser klart denna kurs (2,5 vecka kvar) sedan går jag på föräldraledighet! Det känns så skönt! Jag ska ta hand om mig själv, vila, förbereda mig inför förlossningen, göra avslappningsövningar. Har så mycket i mitt huvud nu så det ska bli skönt att få tid till att reflektera. När kursen är över har jag mycket tid till att fika!
Härligt. Det är ju typ som jag har det. Men jag kommer gå hem idag och vara sjuk. För jag mår inget vidare av att sitta och inte göra nåt. Kan jag göra hemma istället. Kommer med ha mer tid till fika sen när man e hemma på heltid.
NinaJ skrev 2013-04-18 04:03:49 följande:
Skönt att ha fattat beslutet va? :) är ganska skönt att vara lite ledig i solen!
NinaJ skrev 2013-04-18 04:03:49 följande:
Skönt att ha fattat beslutet va? :) är ganska skönt att vara lite ledig i solen!
Hehe inte mycket till sol idag men förstår ditt tänk;) Vad jobbigt det blir när man skriver från mobilen