MissKaos skrev 2013-08-20 15:09:49 följande:
Vecka 25. Och gissa om folk kommenterar hur mycket jag har växt i sommar och hur Enormt Stor Mage jag h ar är det verklgein normalt och HAR jag räknat rätt på när bf är? *bah* Ultraljudet verkar bortglömt..
Vad fina ni är Teddy!
Du får åka till Ullared när selesn har kommit och hon är såpass stor att hon inte blir sjuk sålätt och du kan åka iväg med henne i bilen. MAn behöver nästan vara två dock så en kan ta hand om barnen och en prova..
Vår bebis lär inte bli nakenfis iaf: MASSA fint på Bytingen som jag ju brukar handla på. Bildkvaliten blev dock inte så bra. Det är dinosaurier på Molo bodyn. Byxor(pop) och bodys(pop/molo) strl 62 heldress 68. Ett par Nova Star jeans och ett par Lindexmjukisar till stora pojken med. 545 kr *poff* Fast det är ju skillnad mot att köpa nytt och bodysarna ser inte använda ut. Fortsätter jag shoppa mer så kommer jag med få sälja i princip oanvända prylar.
Dessa kommentarer man fick..man saknar dom inte hihi. Fast fick höra sanningen från mannens systerdotter. " Du har ju fortfarande stor mage" hehe 5 åringar e raka i alla fall
Massa fin shopping du gjort och fin mage! Vår loppa börjar redan växa ur saker. Ullared blir utan bebis, utsätter henne inte för d när mormor och farmor vill passa. Men d nlir till jul. Då e jag nog redo och lämna bort henne med.
Så sugen på färga håret och klippa mig. Men d får också vänta