• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82
    nyttliv85 skrev 2013-08-21 12:50:22 följande:
    Onej du missa inget! Blev mest bara uppröd av mitt besök!

Det hade jag med blitt.
  • TeddyGirl82

Det hade jag med blitt.
  • TeddyGirl82

Det hade jag med blitt.
  • TeddyGirl82

Det hade jag med blitt.
  • September2009

For dit nu, och vände lika snabbt som jag kom när jag såg kön, inget jag har för avsikt att utsätta ungarna för! Men seriöst hur kan de skriva total utförsäljning och endast sätta ner priserna 30%?? Nä får allt vara nersatt mer om det ska va värt besväret!

• MissKaos

Femstjärnigt egen pool och mat ingår fem dgr.. lyx! Blev bra mkt billigare att resa nu ist för mitt under högsäsong!

TeddyGirl82 skrev 2013-08-21 12:22:52 följande:
    Åh din lilla gris! Hoppas ni får det hur härligt som helst. Vill med..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Vikken kass utförsäljning! Var på en i jkpg när isak var bebis kaos. Men mamna var utanför med honom och det var75% på allt. Det är rea!

Jag smög in på bytingen udag med klm ut med en molo dress i multirandigt 65kr och e body+byxa ftån pop i vitt ned röda Sniglar 115kr. Nu är det köp stopp ett tag. ..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82

Ja om dom ska bli av med allt får dom allt ha mer nersatt. Är glad jag inte gick in. Har haft en mysig dag med min skrutta idag. Hon behöver inte knö med folk ännu alls. Blev bättre med och shoppa från gamla tränarn istället. Bättre pris med hehe

• LillaLoppanT

Det var 30% på vagnar. Men iaf 50% på kläder :) Men jag var inte där. Inte med två barn, det går ju inte :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013