• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • nyttliv85
    TeddyGirl82 skrev 2013-08-28 18:30:49 följande:

Ja jag e irreterad över d. Men men.

Jag blev igångsatt på 42+0. Men bm sa att du kam välja att gå till v43 om du vill. Men 2 veckor räcker
    Tack för era svar, känns skönt att höra, en av mina stora skräkar e att få gå över så länge nämligen :)Att vänta e inte min bästa sida ;)
  • TeddyGirl82
    nyttliv85 skrev 2013-08-28 20:41:52 följande:
    Tack för era svar, känns skönt att höra, en av mina stora skräkar e att få gå över så länge nämligen :)Att vänta e inte min bästa sida ;)

Kände likadant. Men hoppas d kommer igång själv. För min tog tid och blev inte roligt. Men tur alla e annorlunda
  • TeddyGirl82

Ni som har napp till era små, kör ni latex eller Silicon? Vi har bytt nu till sillicon för d känns dom d e mer stabilitet för henne i munnen med en sån napp

• LillaLoppanT
    TeddyGirl82 skrev 2013-08-29 07:18:56 följande:
    Ni som har napp till era små, kör ni latex eller Silicon? Vi har bytt nu till sillicon för d känns dom d e mer stabilitet för henne i munnen med en sån napp

Jag har 13 olika nappar här hemma som jag testat. Ingen funkar
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • LillaLoppanT

Men vad konstigt. Nu byttes min sidfot tillbaka 😳

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS & FREJA ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • TeddyGirl82
    LillaLoppanT skrev 2013-08-29 09:40:34 följande:
    Jag har 13 olika nappar här hemma som jag testat. Ingen funkar

Hehe låter som oss då
    ???TILDE???
  • MissKaos

Man kan be att få gå längre men fy!! Jag gick +16 med stora. Gräsligt.fårse

LillaLoppanT skrev 2013-08-28 18:10:56 följande:
    Man får gå till 42+0 som mest. 

Men när min store son föddes, så var det tre veckor. Så det  är nog därför du hört olika. Dom har ändrat :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Nätet dör.. ligger vid poolen. Hemresa inatt. Lyxigt med bad och buffé varjedag. Hotellfrukost borde alla preggosar få känns sådär att åka hem och jobba nu. Varfördet, lixom? Bebisen har blivit märkbart starkare under veckan här! Oj vilka sparkar jag får!

Teddy - tycker din karl beter sig mkt illa. Barn är lika ansvar för båda. Bränner du ut dig blir det inte kul. Min man gjorde det precis när ettan kom och detrvar så jobbigt. Gräslig. Jag har fortfarande stödkontakt eftet det... om inte du kan gå ut kan inte han. Ammbing ställer ju till det såklart men tar bebis flaska så går det vara borta ett par timmar. Och din äter ju ers med. Hoppas vår tvåa kan tänka sig det ibland iaf. Eller pumpat på flarra. Ettan ville inte ha ngt dera.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Nätet dör.. ligger vid poolen. Hemresa inatt. Lyxigt med bad och buffé varjedag. Hotellfrukost borde alla preggosar få känns sådär att åka hem och jobba nu. Varfördet, lixom? Bebisen har blivit märkbart starkare under veckan här! Oj vilka sparkar jag får!

Teddy - tycker din karl beter sig mkt illa. Barn är lika ansvar för båda. Bränner du ut dig blir det inte kul. Min man gjorde det precis när ettan kom och detrvar så jobbigt. Gräslig. Jag har fortfarande stödkontakt eftet det... om inte du kan gå ut kan inte han. Ammbing ställer ju till det såklart men tar bebis flaska så går det vara borta ett par timmar. Och din äter ju ers med. Hoppas vår tvåa kan tänka sig det ibland iaf. Eller pumpat på flarra. Ettan ville inte ha ngt dera.

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013