• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82

Nu har jag inte ammat på ett dygn. Det går bra. Hon verkar inte sakna d så. Och mer nöjdmellan målen. Bara jag som har ont i pattarna. Får trycka ut lite och massera. Det ger väl sig nångång. Och jag känner mig lugnare med att veta hon blir mätt. För den mjölk jag fått ur känns som lättmjölk typ. Visst hon får ur den tjocka när hpn ammar men ändå. Bara hoppas mannen ändrar sig mee med.

Idag blir d IKEA

• MissKaos

Du eller hon?

TeddyGirl82 skrev 2013-09-05 12:08:53 följande:
    Nån som hat nåt bra tips på trög mage?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-09-05 13:23:11 följande:
    Du eller hon?

Hon.

Hon klämmer så mycket för och få ut det. Om man kan göra d lättare..hon blir inte ledsen än så länge.
  • LillaLoppanT

Ha i en tesked olja i ersättningen. Funkade bra på min son. Smörjmedel

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • MissKaos

Funkade på Isak med! Fast när han började äta mat då. Och mer matsked än tsk.

LillaLoppanT skrev 2013-09-05 15:47:31 följande:
    Ha i en tesked olja i ersättningen. Funkade bra på min son. Smörjmedel

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Tack!

Jag är lättad och liten är sjövild i magen

nyttliv85 skrev 2013-09-02 20:20:29 följande:
    Misskaos: Härligt att läsa att det verkar gott bra!

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013