• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82

Dagens shopping

Hehe var främst den vita jag var ute efter typ..men blev lite mer :P blir mycket rosa. Men jag älskar rosa  

• MissKaos

Fint Teddy! Jag gillar färg

I bilen nu... so byebye..

Inboxa snälla namnet ang me and i vill så gärna komma!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-08-22 14:32:09 följande:
    Fint Teddy! Jag gillar färg

I bilen nu... so byebye..

Inboxa snälla namnet ang me and i vill så gärna komma!

Bon Voyage! ;)
  • September2009

Jahapp då har man även denna dag fått lämna ett evenemang obesökt, kön till lager 157 var väl typ tre gånger den till Barnens hus, även denna gången hade jag barnen med mig så blev en vända till biltvätten sen raka vägen hem! Borde väl vara lugnt om man åker hit i morgon istället..

• TeddyGirl82
    September2009 skrev 2013-08-22 15:58:47 följande:
    Jahapp då har man även denna dag fått lämna ett evenemang obesökt, kön till lager 157 var väl typ tre gånger den till Barnens hus, även denna gången hade jag barnen med mig så blev en vända till biltvätten sen raka vägen hem! Borde väl vara lugnt om man åker hit i morgon istället..

Såg d på deras sida på fejjan.

Borde va lugnare imorrn eller senare
  • TeddyGirl82

Jag får krupp på dessa små powernaps hon tar. Inga långa alls.

Men nu ska jag prova och aktivera oss mer med promenader, få ordning på bärselen med. En timma eller två får jag ju försöka få in hela tiden med henne även om rutiner e svårt än. Men så har man d som vana sen.

Varför är d alltid så lätt för alla andra men själv känns d som man bara misslyckas med allt

• September2009
    TeddyGirl82 skrev 2013-08-25 08:16:47 följande:
    Jag får krupp på dessa små powernaps hon tar. Inga långa alls.

Men nu ska jag prova och aktivera oss mer med promenader, få ordning på bärselen med. En timma eller två får jag ju försöka få in hela tiden med henne även om rutiner e svårt än. Men så har man d som vana sen.

Varför är d alltid så lätt för alla andra men själv känns d som man bara misslyckas med allt

Ja vissa dagar känns det som allt är emot en.. Sen midnatt har L endast sovit typ 1,5 timme åt gången.. Sov som längst nu mellan 10-12 på förmiddagen och då passade pappa på och sova för han ska ju iväg och cykla sen, så jag fick minsann va uppe med andra sonen å när jag kände mig totalt utmattad och bytte med karln ja då vaknade såklart L efter jag legat i fem minuter. Han vägrar ta napp, har testat tre olika modeller nu, vill bara ha bröstet :/

Nu somna han så jag tänker sova en stund men undrar om gubben fixar nån lunch eller ska de vara ute å leka hela dan hade han tänkt..?
  • September2009

Och som vanligt är han klarvaken så fort han läggs ner i sängen trots att han verkade sova så gott när han låg i mim famn för ett par minuter sen :(

• TeddyGirl82
    September2009 skrev 2013-08-25 12:53:17 följande:
    Och som vanligt är han klarvaken så fort han läggs ner i sängen trots att han verkade sova så gott när han låg i mim famn för ett par minuter sen :(

Känner igen d där. Så gör Tilde med. Vaknar så fort man lägger ifrån henne
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013