• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • EwMa

Just d, idag jobbade jag sista dagen...så skönt och kunna vara hemma och fixa och vila och förbereda sig

• SusannneL

Nä jag e kvar å tittar in ibland oxå! :)
    Slutade jobba i förra veckan så jag kan nog hänga på å ses nån gång!

• Vilgot o Lillpyret
    EwMa skrev 2013-05-03 20:22:59 följande:
    Just d, idag jobbade jag sista dagen...så skönt och kunna vara hemma och fixa och vila och förbereda sig

Skönt!
  • Vilgot o Lillpyret
    SusannneL skrev 2013-05-05 09:47:06 följande:
    Nä jag e kvar å tittar in ibland oxå! :) Slutade jobba i förra veckan så jag kan nog hänga på å ses nån gång!

Vi ska ses på tisdag. Du får gärna hänga på då.
  • Vilgot o Lillpyret

Om vi ska äta på Texas longhorn så borde vi nog vara där vid 11. Jag ska hämta Vilgot kl. 14 och det kan ju ta en stund innan man får in maten. Vad säger ni om det? Vilket ställe vill ni helst till?

• WeeBee

Jag e oxå här...men jag kommer behöva jobba 2 månader till innan jag kan ta lite semester innan förlossningen...så dagtidsfikor kommer inte funka för min del än på länge!

• EwMa
    SusannneL skrev 2013-05-05 09:47:06 följande:
    Nä jag e kvar å tittar in ibland oxå! :)
    Slutade jobba i förra veckan så jag kan nog hänga på å ses nån gång!

Härligt. Häng med imorgon
    Vilgot o Lillpyret skrev 2013-05-05 19:41:43 följande:
    Om vi ska äta på Texas longhorn så borde vi nog vara där vid 11. Jag ska hämta Vilgot kl. 14 och det kan ju ta en stund innan man får in maten. Vad säger ni om det? Vilket ställe vill ni helst till?
    11 passar mig, men bara du inte känner dig stressad.Kanske är bättre med nåt lättare ställe, även om jag inte kan några. Men mig spelar det ingen roll alls... 

• EwMa
    WeeBee skrev 2013-05-06 00:19:40 följande:
    Jag e oxå här...men jag kommer behöva jobba 2 månader till innan jag kan ta lite semester innan förlossningen...så dagtidsfikor kommer inte funka för min del än på länge!

Då får vi se till och få till någon på helgerna eller kvällarna kanske med då.
  • EwMa

Varför jämför man sin mage med andra när man är gravid? Det gör jag. Men det kanske är för att jag får höra att jag inte är så stor. Men följer min kurva perfekt så får väl sluta med det.

• SusannneL

På tisdag är jag redan upp bokad med massa saker. Men kanske till nästa gång! ;)

EwMa det gör jag med,får påminna mig själv hela tiden att jag ska låta bli! :9

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013