• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82

Har också provat olika. Mam här med som e bäst. Samma med att hon vill ligga på soffan själv

• Vilgot o Lillpyret

Träff snart, ja! I morgon? Vi kan träffas hemma hos någon, fika/ luncha på stan eller ta en promenad ihop. Jag är öppen för vad som!

• LillaLoppanT
    Vilgot o Lillpyret skrev 2013-10-23 10:02:38 följande:
    Träff snart, ja! I morgon? Vi kan träffas hemma hos någon, fika/ luncha på stan eller ta en promenad ihop. Jag är öppen för vad som!
    Jag kan inte imorgon.... ska byta däck på bilen... Men vad tror ni om fredag?
    Med de stora barnen också....

Eller här tisdag nästa vecka? Då går min store på dagis. 
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Snultan

Kul med träff dock har jag fortfarande min syster på besök och nästa vecka åker vi till sthlm.

Så from veckan efter det är jag på att träffas igen

Låter era små mycket när de sover? Jag har en liten gris här hemma haha! Han har börjat låta otroligt mycket på kvällar/nätter/mornar.. (liksom grymtar och harklar sig hehe) sover lite mer oroligt oxå antar jag.. har nu en sån gnäll/övertrötts period på kvällarna som är lite jobbig..

Matheus 131002!
  • Dannii B
    LillaLoppanT skrev 2013-10-23 20:59:25 följande:
    Jag kan inte imorgon.... ska byta däck på bilen... Men vad tror ni om fredag? Med de stora barnen också.... Eller här tisdag nästa vecka? Då går min store på dagis. 

Jag var inte med på senaste träffen men jag hänger gärna på den här gången. Mölnlycke var det va?? Nära och bra..
  • Vilgot o Lillpyret

För min del passar både i morgon och på tisdag. Dock behöver jag veta idag vilken dag det blir, ifall jag behöver ha Vilgot hemma från förskolan i morgon.

• September2009

Kul med träff! Eftersom det blir lite krångligt med bussarna så har jag och Lilla loppan pratat om att vi kan ses hemma hos mig i Mölndal istället. Hoppas det går bra för er andra? Meddela mig vilka som behöver adressen så skickar jag ett meddelande. Ska vi säga ca 10:30? Blir min och hennes fyraåringar också så lite lätt mat i form av korv och bröd är planerat samt fika till kaffet. Hoppas det passar alla!

• MissKaos

Åh så synd att vi har planerat in saker må ti. Fsk är stängd då. Men veckan efter börjar jag ha mer tid och är era fyraåringar med kan jag ta med min..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • LillaLoppanT
    Dannii B skrev 2013-10-24 09:51:27 följande:
    Jag var inte med på senaste träffen men jag hänger gärna på den här gången. Mölnlycke var det va?? Nära och bra..

Ännu närmare nu Blir i Balltorp hos September2009, eftersom hon inte har nån bil imorgon.
    Vilgot o Lillpyret skrev 2013-10-24 10:39:32 följande:
    För min del passar både i morgon och på tisdag. Dock behöver jag veta idag vilken dag det blir, ifall jag behöver ha Vilgot hemma från förskolan i morgon.

Hoppas du ser sett i tid. Vi kör alltså träff imorgon
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013